۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۸:۲۸
کد خبر: 81561809
T T
۰ نفر
توني: براي كسب نتيجه مقابل الاهلي به حضور هواداران نياز داريم

تبريز - ايرنا - سرمربي پرتغالي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: براي كسب نتيجه مطلوب مقابل تيم الاهلي عربستان به حضور پرشور و گسترده هواداران در ورزشگاه يادگار امام (ره) نياز داريم.

توني اوليويرا روز دوشنبه در كنفرانس خبري قبل از بازي با الاهلي عربستان، افزود: حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه مي تواند وزنه روحي و رواني بسيار موثر براي بازيكنان تراكتورسازي باشد و اگر مردم پشتيبان ما باشند مي توانيم نتايج مناسب تري را كسب كنيم.

وي بازي اين فصل ليگ قهرمانان آسيا را بسيار سخت و فشرده دانست و با بيان اينكه سطح كيفي تيم ها به يكديگر نزديك است، اظهار كرد: در چنين وضعيتي بازي در خانه و خارج از خانه تفاوت هاي چنداني ندارد و بايد حواس خود را بسيار جمع كنيم تا مقابل تيم هاي حريف نتيجه بگيريم.

توني گفت: تراكتورسازي در بازي رفت مقابل الاهلي بازي بسيار خوب و برابري از خود نشان داد اما موفق به كسب اميتاز نشديم، اما در مسابقه فردا بسيار اميدواريم با حمايت هاي هواداران بتوانيم با شانس بيشتر نتيجه خوبي را به دست آورده و دل هواداران خود را شاد كنيم.

وي با بيان اينكه تراكتورسازي به دليل فشردگي برنامه ديدارهاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا مجبور است هر سه روز يك بازي را برگزار كند، اظهار كرد: بعد از بازي فردا /سه شنبه/ مقابل الاهلي بايد چهار روز بعد به ديدار سپاهان برويم كه البته در زمان حاضر تمام تمركز ما معطوف به بازي مقابل الاهلي است.

توني اضافه كرد: در بازي فردا حبيب گرداني به دليل محروميت و فردين عابديني به دليل مصدوميت غايب هستند اما بقيه نفرات در آمادگي كامل قرار دارند.

* سرگروه تراكتورسازي: تيم جوان و يكدلي داريم

سرگروه تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: امسال تيم جوان، يكدست و يكدلي را در اختيار داريم كه مي توانيم در ادامه ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر ايران نتايج درخشاني كسب كنيم.

مهدي كياني ادامه داد: تراكتورسازي امسال شاهد تغيير و تحولات زيادي در تركيب نفرات و همچنين كادر فني بود كه اين تغييرات تاكنون نتيجه بخش بوده است.

وي به نقش تعيين كننده حضور هواداران در ورزشگاه در كسب نتيجه براي تراكتورسازي اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه دو بازي آينده ما در ليگ آسيا مقابل الاهلي و نسف قارشي در تبريز برگزار مي شود، مي توانيم با يكدلي و اتحاد به نتايج مطلوب تري دست پيدا كنيم.

كياني اعلام كرد: بدون ترديد با حمايت هواداران توانايي برتري مقابل هر دوي اين تيم ها را داريم.

ديدار تيم هاي تراكتورسازي تبريز و الاهلي عربستان در هفته چهارم از دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا فردا /سه شنبه/ 18 فروردين ماه جاري ساعت 16 در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار مي شود.

ديدار رفت اين دو تيم با نتيجه دو بر صفر به نفع نماينده عربستان خاتمه يافته بود.

در گروه دي ليگ قهرمانان آسيا تيم الاهلي عربستان با هفت امتياز در صدر قرار دارد و تيم هاي نسف قارشي ازبكستان، تراكتورسازي تبريز و الاهلي امارات به ترتيب با چهار، سه و دو امتياز در رده بعدي قرار دارند.

هر دو تيم تراكتورسازي و الاهلي در ليگ هاي كشور خود در رتبه دوم جدول رده بندي قرار دارند.

3038/1756**1379

سرخط اخبار ورزش