۱۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱
کد خبر: 81558211
T T
۰ نفر

پیروزی شاگردان منصوریان در مصاف نفتی‌ها

۱۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱
کد خبر: 81558211
پیروزی شاگردان منصوریان در مصاف نفتی‌ها

تهران - ایرنا - دیدار تیم های نفت تهران و نفت مسجد سلیمان با برتری شاگردان علیرضا منصوریان پایان یافت و با این نتیجه نفت تهران صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

به گزارش ایرنا، این دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد.

علیرضا منصوریان این دیدار را با حضور لیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمدامین حاج محمد، علیرضا عزت كرامت، حسین ابراهیمی، غلامرضا رضایی، كمال كامیابی نیا، وحید حمدی نژاد، لئوناردو پادوانی، ایمان مبعلی و ارسلان مطهری در تركیب ثابت آغاز كرد.

در طرف مقابل نیز بهروز مكوندی، گئورگی گئورگیف، سعید سالارزاده، حامد محمودی، محمود تیغ نورد، جلال عابدی، حمید بوحمدان، رضا درویشی، حمزه حدادی، فرزاد محمدی، میلاد زنیدپور و حسین مالكی را در تركیب ثابت قرار داده بود.

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیاری برخودار بود؛ از یك سو نفت تهران برای تداوم صدرنشینی خود به برتری مقابل نفت مسجد سلیمان نیاز داشت و از سوی دیگر نفت مسجد سلمیان برای فاصله گرفتن از قعرجدول و سقوط نكردن به لیگ دسته یك، محكوم به پیروزی مقابل نفت تهران بود.

این دیدار تا شش دقیقه به پایان بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و در صورت باقی ماندن این نتیجه، نفت تهران صدرجدول را از دست می‌داد و تقدیم تراكتورسازی می‌كرد، اما علیرضا عزتی در دقیقه 84 برای نفت تهران گلزنی كرد تا شاگردان منصوریان همچنان صدرنشینی خود را تداوم بخشند.

با این نتیجه، نفت تهران 48 امتیازی شد و با یك امتیاز اختلاف نسبت به تراكتورسازی همچنان در صدر قرار گرفت.

نفت مسجد سلیمان نیز 20 امتیازی باقی ماند و بدون هیچ تغییری در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

ورزشی(2)**9140**1379
۰ نفر