۷ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۴۶
کد خبر: 81552654
T T
۰ نفر

ترافيك در تمامي محورهاي گيلان سنگين است

۷ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۴۶
کد خبر: 81552654
ترافيك در تمامي محورهاي گيلان سنگين است

رشت - ايرنا - رييس پليس راه فرماندهي انتظامي گيلان با اشاره به پايان دور نخست سفرهاي نوروزي، ترافيك در تمامي محورهاي مواصلاتي استان را سنگين با حجم بالاي تردد خودروها عنوان كرد.

سرهنگ مهيار رستگار جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: امروز شاهد پر رفت و آمد ترين روز ايام تعطيلات نوروزي در جاده هاي گيلان بوديم و هم اكنون نيز تردد خودروها در محورهاي مواصلاتي استان بالاست.

وي خروجي محور رشت - قزوين را سنگين عنوان و بيان كرد: در حال حاضر در مسير ورودي استان نيز شاهد حجم بالاي ورود مسافران هستيم.

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي گيلان همچنين ترافيك در محورهاي رشت - لنگرود، رشت - انزلي - تالش - آستارا و نيز محورهاي ماسوله - ضيابر و رودسر - چابكسر را سنگين عنوان كرد.

سرهنگ رستگار با بيان اينكه در سه روز گذشته تصادف مهمي در جاده هاي گيلان رخ نداده، آمار تصادفات در استان طي پنج روز گذشته را در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، داراي سه درصد كاهش ذكر كرد.

وي با يادآوري آغاز مرحله دوم محدوديت هاي ترافيكي در جاده ها و محورهاي مواصلاتي استان گفت: عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح نوروز در تمامي آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهايي كه ضرورت ايجاب كند، ممنوع است.

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي گيلان ادامه داد: همچنين تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين موادسوختي و فاسدشدني از ساعت 12 ششم فروردين ماه تا ساعت يك بامداد هشتم فروردين ماه و از ساعت 12 يازدهم فروردين ماه تا ساعت يك بامداد پانزدهم فروردين ماه از محور قزوين به رشت و بالعكس ممنوع مي باشد.

سرهنگ رستگار اضافه كرد: تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين موادسوختي و فاسدشدني نيز در دوازدهم، سيزدهم و چهاردهم فروردين ماه در محورهاي اردبيل به آستارا و خلخال به اسالم ممنوع است.

طرح ترافيكي نوروز 94 از بيست و پنجم اسفندماه آغاز و تا 15 فروردين ماه ادامه مي يابد.

در اين طرح، روزانه 500 نفر نيرو در قالب 70 گروه بصورت گشت هاي محسوس و نامحسوس در جاده ها و محورهاي مواصلاتي استان مستقر هستند.

همچنين 200 پليس افتخاري و راهور محله در اجراي اين طرح همكاري دارند.

51 پايگاه امدادي درون شهري و برون شهري جمعيت هلال احمر استان گيلان نيز همزمان با آغاز اين طرح، فعال شده است.ك/3

7295/2007

سرخط اخبار استان‌ها