۲ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۵۵
کد خبر: 81549230
T T
۰ نفر

محورهاي مواصلاتي استان مركزي باز است

۲ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۵۵
کد خبر: 81549230
محورهاي مواصلاتي استان مركزي باز است

اراك- ايرنا- مدير راهداري استان مركزي گفت: با وجود بارندگي و ناپايداري جوي تمامي محورهاي مواصلاتي نقاط مختلف اين استان باز است.

علي زندي فر شامگاه يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: بر اساس پيش بيني هواشناسي مبني بر بارش برف و باران بيش از 300 دستگاه خوردوهاي راهداري و 450 نفر نيروي انساني در حالت آماده باش به سر مي برند.

وي ادامه داد: بارش باران در استان مركزي از سه روز گذشته آغاز شده كه از شامگاه ديروز(شنبه) به بالاترين شدت خود رسيده است و شامگاه روز گذشته در محور ازنا- اراك به برف تبديل شد.

مدير راهداري استان مركزي بيان كرد: با وجود بارش برف، هيچ يك از محورهاي مواصلاتي استان مسدود نشده است.

زندي فر بيان كرد: در شبانه روز گذشته محورهاي اراك- سلفچگان و اراك شازند پر تردد ترين محورهاي استان بوده و سرعت خودروها نيز نسبت به روز گدشته سه كيلومتر افزايش داشته است.

وي خاطرنشان كرد: تردد خودروهاي سنگين در محورهاي مواصلاتي استان مركزي نيز با نظارت هاي تيم هاي ويژه پليس راهور از 37 درصد به شش درصد رسيده است.

زندي فر بيان كرد: تيم زمستاني راهدارخانه استان مركزي همچنان در حالت آماده باش به سر مي برد اما مسافران نوروزي بايد شرايط نامناسب جوي را در نظر گرفته و در صورت برنامه ريزي براي سفرهاي برون شهري خود و وسايل نقليه خود را به وسايل لازم تجهيز كنند.

بارش باران هم اكنون در نقاط مختلف استان مركزي ادامه دارد.

دماي هواي اراك هم اكنون هشت درجه سانتيگراد همراه با وزش باد به سرعت شش كيلومتر در ساعت از جنوب شرق مي باشد .

در 24 ساعت آينده نيز دماي هواي اراك نيمه ابري تا ابري همراه با بارش باران و برف و وزش باد نسبتا شديد است.

3017/6013/

سرخط اخبار استان‌ها