۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴
کد خبر: 81538516
T T
۰ نفر

فورلان از تيم ملي اروگوئه خداحافظي كرد

۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴
کد خبر: 81538516
فورلان از تيم ملي اروگوئه خداحافظي كرد

تهران - ايرنا - ديه گو فورلان از تيم ملي فوتبال اروگوئه خداحافظي كرد.

به گزارش فيفا، وي با سابقه تري بازيكن تيم ملي فوتبال اروگوئه بود كه در 112 مسابقه براي اين تيم به ميدان رفت و 36 گل به ثمر رساند.

اين مهاجم 35 ساله با تيم اروگوئه در سه جام جهاني حضور يافت و اين تيم را به قهرماني در مسابقات كوپا امريكا در سال 2011 رساند.

وي بعد از خداحافظي از بازي ملي در يك كنفرانس خبري در محل باشگاه كرزو اوزاكاي ژاپن گفت: تصميم بسيار دشواري بود ولي فكر كردم كه زمانش فرا رسيده است. هر چيزي يك شروعي و يك پاياني دارد. به نظر من اكنون زمان حضور نسل جديد بازيكنان است.

فورلان در جام جهاني 2010 به عنوان بهترين بازيكن موفق به دريافت جايزه توپ طلايي شد و با پنج گل در مسير صعود اروگوئه به مرحله نيمه نهايي، عنوان گلزن برتر مشترك اين رقابت ها را به دست آورد.

وي با بيان اينكه قصد كنار گذاشتن فوتبال را ندارد، تأكيد كرد: به بازنشستگي از فوتبال فكر نمي كنم. از نظر جسماني همچنان در بهترين شرايط قرار دارم.

فورلان كه سابقه بازي در تيم هاي منچستريونايتد، ويارئال و اتلتيكو مادريد را در كارنامه دارد، در فصل گذشته به همراه تيم كرزو ژاپن از ليگ دسته يك ژاپن سقوط كرد اما قصد دارد به صعود دوباره اين تيم كمك كند.

او آخرين بازي خود براي تيم ملي اروگوئه را نيز در جام جهاني 2014 برزيل در مقابل كلمبيا انجام داد.

ورزشي**9126
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش