۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۱۸
کد خبر: 81536474
T T
۰ نفر
هندبال قهرمانی زنان آسیا؛ كره جنوبی نخستین حریف ایران

تهران - ایرنا - تیم ملی هندبال زنان ایران در نخستین دیدار مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا شنبه 23 اسفندماه به مصاف تیم كره جنوبی خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، تیم ملی هندبال زنان ایران با 16 بازیكن پنجشنبه شب (21 اسفند ماه ) راهی جاكارتا می شود تا در پانزدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود برود.

پانزدهمین دوره رقابت های هندبال زنان قهرمانی آسیا از شنبه 23 اسفند ماه با حضور 9 تیم از كشورهای چین، كره جنوبی، هنگ كنگ، ‌قزاقستان، ژاپن، هند، اندونزی، ایران و ازبكستان آغاز می شود و ایران در گروه A با تیم های كره جنوبی، هند و ژاپن هم گروه است.

تیم كشورمان در مرحله مقدماتی پس از رویارویی با تیم كره جنوبی، ‌روز یكشنبه به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت و پس از سه روز استراحت در سومین مسابقه به مصاف تیم هند خواهد رفت.

مرحله نیمه نهایی و پایانی این رقابت ها نیز طی اول تا سوم فروردین ماه 94 برگزار خواهد شد.

مرضیه افشاری راشیدی، فاطمه خلیلی بهفر، سهیلا هیئت، فاطمه موسوی، طنین علیزاده، نیوشا مراد بخش، افسانه خانی دریامان، مهسا معتمدی، ساناز رجبی، مژگان قهرمانی، سیران احمدی، اسرا زندی، شقایق باپیری، دنیا امانی، آرزو ممیان و راضیه جانباز 16 بازیكن اعزامی تیم ملی هندبال زنان به جاكارتا هستند.

مرضیه یوسف سرمربیگری این تیم را به عهده دارد و نشمین شافیان و طاهره مبرا به عنوان مربی و سرپرست وی را در هدایت این تیم همراهی می كنند.

ورزشی (1)**1828**1379
۰ نفر