۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۴۹
کد خبر: 81533841
T T
۰ نفر
مسوولان سپاه فجر توجه ويژه اي به تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي داشته باشند

شيراز- ايرنا- مديركل ورزش وجوانان استان فارس گفت:هزينه كردن در ورزش به ويژه فوتبال كه مخاطبان زيادي دارد،بهترين سرمايه گذاري براي داشتن جامعه اي با نشاط و سالم است از اين رو از مسوولان سپاه فجر فارس مي خواهيم توجه ويژه اي به تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي داشته باشند.

به گزارش ايرنا سيد غلامرضا كمانه ، يكشنبه در ديدار با فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه بقيه الله شيراز بيان داشت: براي زنده نگاه داشتن نام شهيد سپاسي بايد از تمام امكانات استفاده شود .

وي افزود:همان گونه كه سپاه براي تيم تراكتورسازي تبريزسرمايه گذاري كرده است به تيم فجر كه از نظر فرهنگي و فني از تيم هاي پرافتخار كشور است و كارخانه بازيكن سازي است نيز بايد نگاه يكسان داشته باشند.

اين مقام مسوول بيان كرد:مردم و هواداران از وضعيت موجود ناراحت هستند از اين رو تيم فجر نياز به حركت جديدي دارد و اين مهم با همت و پشتيباني دست اندركاران سپاه فجر محقق خواهد شد و اداره كل ورزش و جوانان فارس هم براي سربلندي اين تيم هر از هر حمايتي كه براي اين اداره كل ميسر باشد ، دريغ نخواهدكرد.

كمانه ادامه داد: قنبري مديرعامل باشگاه فجر و علي كلانتري سرمربي اين تيم كه از افراد باسابقه فوتبال فارس و كشور هستند نيز نياز به حمايت دارند چرا كه آنها با خلوص نيت و عشق كارشان را انجام مي دهند و نبايد فراموش شوند.

مجيد سپاسي كه خود از بازيكنان فوتبال فارس بود با شروع جنگ تحميلي در سال 59 به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل عزيمت كرد

و در يكي از عمليات ها به شهادت رسيد و پس از آن تيم فوتبالي در فارس تشكيل و نام اين شهيد بر آن نهاده شد و در اين مدت تيم نامبرده افتخارات بسياري براي اين استان به ارمغان آورد.

تيم فجر شهيد سپاسي پس از 12 سال حضور مستمر در مسابقات فوتبال ليگ برتر، دو سال پيش به ليگ دسته اول سقوط كرد و اكنون نيز پس از هفده بازي در رده نهم جدول رده بندي گروه يك قرار دارد.

مديركل ورزش و جوانان فارس در بخش ديگري ازمطالب خود به برگزاري آيين هاي فرهنگي ورزشي شهداي سادات در استان فارس اشاره كرد و گفت:به كمك بسيج ورزشكاران و همدلي ايجاد شده ميان اين دو نهاد، برنامه هاي بسيار خوبي برگزار شد كه در فارس بي سابقه بود و رسانه ها هم اخبار مربوط به اين رويداد را به خوبي پوشش دادند كه اين امر قابل تقدير است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شيراز نيز در اين ديدار گفت:بسيج و ورزش هر دو از يك خانواده هستند و ما شاهد تفكر و روحيه بسيجي در ميان بسياري ار ورزشكاران هستيم.

جواد قناعتي افزود:از آنجا كه ورزش مخاطبان زيادي دارد بايد بكوشيم روحيه ايثار و از خود گذشتگي در ورزشكاران بيشتر شود چرا كه آنها براي جامعه الگو هستند.

وي بيان داشت:بي شك راه اندازي مجدد پايگاه مقاومت بسيج ورزش و جوانان فارس مي تواند ارتباط بيشتري با بسيج مردمي ايجاد كند و از اين طريق مي توان برنامه هاي فرهنگي و ورزشي بيشتري برگزار كرد.

فرمانده ناحيه مقاومت بيسج شيراز اظهار كرد:آماده هرگونه همكاري با ورزش و جوانان فارس هستيم و بر اين باوريم كه مي توان با هم افزايي به اهداف والا و ارزشمند انقلاب اسلامي دست يافت.

دراين نشست حكم فرمانده پايگاه مقاومت بسيج اداره كل ورزش و جوانان به وحيد رجايي معاون توسعه منابع اين اداره كل اهدا شد.ك/2

7368 /6118

سرخط اخبار استان‌ها