۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۴۲
کد خبر: 81531507
T T
۰ نفر
شیخ سلمان: برنامه توسعه فوتبال ایران باید الگویی برای سایر فدراسیون ها باشد

تهران- ایرنا- تارنمای رسمی ای اف سی گزارش داد: رییس كنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدار با رییس فدراسیون ایران گفت: برنامه توسعه فوتبال ایران باید برای فدراسیون هایی كه درجهت بهبود استانداردهای فوتبال كشورشان تلاش می كنند، الگو باشد.

به گزارش تارنمای رسمی ای اف سی، شیخ سلمان رییس كنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدار با علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران در مورد توسعه فوتبال آسیا گفت و گو كرد.



شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه بر ضرورت ادامه حفظ ارتباط فدراسیون های عضو كنفدراسیون و توجه به برنامه های توسعه به منظور بهبود استانداردهای فوتبال در سراسر این قاره تاكید كرد.

شیخ سلمان در دیدار روز جمعه خود با علی كفاشیان در بحرین این اظهارات را مطرح كرد. داتو آلكس سوسای و سایر مقامات ای اف سی نیز در این نشست حضور داشتند.

رییس ای اف سی همچنین خاطرنشان كرد كه برنامه توسعه ایران باید الگویی برای فدراسیون هایی باشد كه درجهت بهبود استانداردهای فوتبال كشورشان تلاش می كنند.

این دو همچنین در مورد سایر مسائل فوتبال آسیا و برنامه های آتی این رشته ورزشی از جمله نحوه همكاری ای اف سی و فدراسیون ایران برای تحقق اهداف مشترك گفت و گو كردند.

كفاشیان از شیخ سلمان به علت پیشرفت و توسعه فوتبال در دوران ریاست وی بر كرسی ای اف سی تمجید كرد و افزود: فدراسیون ایران به حمایت خود برای كمك به رشد فوتبال آسیا ادامه می دهد.

ورزشی**1584
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش