۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۳۳
کد خبر: 81530333
T T
۰ نفر
سرمربي سپاهان: هدف ما كسب هر سه امتياز بازي فردا است

انزلي – ايرنا – سرمربي سپاهان در مصاحبه پيش از بازي ملوان انزلي و سپاهان اصفهان گفت: هدف ما كسب هر سه امتياز اين ديدار است.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا حسين فركي با اشاره به وضعيت تيمهاي ملوان و سپاهان در جدول گفت: ما براي حفظ و ارتقا موقعيتمان در جدول و ملوان براي بهبود وضعيتش به ميدان ميرويم لذا اين ديدار براي هر دو تيم بسيار مهم است و بازي روز جمعه مسابقه ساده اي نخواهد بود.

وي با اشاره به اينكه يك بازيكن محروم و چند بازيكن مصدوم دارند گفت: اگر چنانچه پزشك تيم تشخيص دهد كه بازيكني آماده بازي است به تركيب تيم افزوده ميشود.

فركي با تاكيد بر اينكه براي تيمهاي ريشه دار همواره احترام خاص قايل است گفت: شهر انزلي و تيم ملوان همواره از لحاظ اجتماعي و ورزشي بواسطه حضور دوستان وهم بازي هاي قديم برايم خوش خاطره و جذاب است و اميدوارم فردا هم با دست پر انزلي را ترك كنيم.

سرمربي سپاهان در خصوص تاخير و وقفه در ليگ گفت: متاسفانه اين اختلال در روند منظم بازي ها به سود تيمها نيست و تيم سپاهان از جمله تيمهايي است كه از اين بابت متضرر شده است.

وي تصريح : بنظر مي رسد تدبير كنفدراسيون فوتبال آسيا بعنوان يك نهاد مسئول و ذي ربط در اين خصوص براي برنامه ريزي ديدارها با توجه به وضعيت ليگ فوتبال كشورها از جمله راهكارهاي حل اين معضل باشد.

به گزارش ايرنا تيم سپاهان اصفهان هم اكنون با كسب 38 امتياز از 21 ديدار انجام شده در جايگاه چهارم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد.

سپاهان اگرچه به لحاظ امتياز با تيم هاي تراكتور سازي تبريز و استقلال تهران هم امتياز است اما به دليل تفاضل گل پس از اين دو تيم قرار دارد لذا سه امتياز ديدار اين تيم با ملوان در تثبيت موقعيت برتر اين تيم در بالاي جدول موثر است.

سپاهان اصفهان فردا جمعه ، در هفته بيست و سوم ليگ برتر، مهمان تيم ملوان انزلي خواهد بود اين ديدار در هوايي كه باراني پيش بيني شده در ورزشگاه تختي بندرانزلي در ساعت 15:30 عصر برگزار خواهدشد.ك/3

6030/7560
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش