۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81525860
T T
۰ نفر
پنجعلی: پرسپولیس توان شكست بنیادكار را دارد/مربی خارجی دوای درد نیست

تهران - ایرنا - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این تیم اگر 50 درصد از عملكرد مقابل لخویا را به نمایش بگذارد به راحتی بنیادكار را شكست می دهد.

محمد پنجعلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: فكر می كنم پرسپولیس در این بازی بتواند 3 امتیاز را بگیرد و قطعا اگر 50 درصد عملكرد مقابل لخویا را داشته باشد، برنده این بازی خواهد بود.

وی ادامه داد: فوتبال ایران پر از خلاقیت است و مطمئن باشید در بدترین شرایط هم می توانیم تیم های آسیایی را شكست دهیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در باره خبرهای منتشره در هفته های گذشته در باره جذب مربیان خارجی برای این تیم گفت: آوردن مربی خارجی هیچ كمكی به پرسپولیس نمی كند و باید از كادرفنی حمایت كرد. تیم درخشان فوتبال خوبی را ارایه می دهد و واقعا شرایط پرسپولیس در این فصل بسیار سخت بوده است.

وی در رابطه با اینكه آیا همچنان با پرسپولیس همكاری می كند، تصریح كرد: هر روز برای انجام كار های پرسپولیس به باشگاه می روم و سعی كردم در كنار تیم باشم. نژادفلاح به پیشكسوتان اهمیت زیادی می دهد و سعی می كند از نظر ما استفاده كند.

وی در خصوص دلایل ضعف پرسپولیس در فصل جاری، اظهار كرد: اعتقاد دارم حواشی در این فصل به پرسپولیس لطمه زیادی زد و باید مدیریت تیم در كنترل حواشی به كادرفنی كمك كند. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باید بجنگد تا از نام خود دفاع كند.

پنجعلی خاطرنشان كرد:برخلاف كسانی كه می گفتند پرسپولیس ضعیف بسته شده اصلا این مساله را قبول ندارم و بازیكنان ما در مقابل لخویا نشان دادند از بهترین های ایران هستند.

وی در مورد انتقاد پیشكسوتان از پرسپولیس درفصل جاری، گفت:همه ما دلمان برای پرسپولیس می سوزد اما باید پیش ازهرچیزی به پرسپولیس و موفقیت این تیم كمك كنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس باید روز سه شنبه از ساعت 16.30 در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در تاشكند به مصاف بنیاد كار ازبكستان برود.

ورزشی **9118**1590

سرخط اخبار ورزش