۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۲۵
کد خبر: 81516177
T T
۰ نفر

مديربرنامه هاي توره: يحيي در منچسترسيتي مي ماند

۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۲۵
کد خبر: 81516177
مديربرنامه هاي توره: يحيي در منچسترسيتي مي ماند

تهران - ايرنا - ديميتري سلوك مدير برنامه هاي ستاره ساحل عاجي تيم فوتبال منچسترسيتي به ساندي ميرر گفت كه يحيي توره در اين تيم مي ماند.

به گزارش ايرنا از يورواسپورت، تيم فوتبال منچسترسيتي در ديدار ديشب برابر نيوكاسل با نتيجه پرگل 5 بر صفر به برتري رسيد.

مانوئل پيگريني سرمربي منچسترسيتي ضمن تقدير از عملكرد توره در اين مسابقه گفت: هر مربي خواهان به خدمت گرفتن توره است. ولي او از اين باشگاه راضي است.

توره ماه گذشته در مصاحبه اي با سي.ان. ان، در باره آينده بلند مدت خود و ماندن در منچسترسيتي شك و شبهه اي به وجود آورد، ولي ديروز ساندي ميرر اعلام كرد كه منچسترسيتي در نظر دارد اين بازيكن 31 ساله را از دست ندهد.

سلوك مدير برنامه هاي توره به ميرر گفت كه ستاره سابق موناكو و بارسلونا در نظر دارد قرارداد جديدي با منچسترسيتي به امضا برساند.

وي دراين باره گفت:يحيي عاشق منچسترسيتي بوده و از اين باشگاه راضي است. او دوست دارد تا ابد در اين تيم بماند. به همين خاطر من از سيتي مي خواهم كه با يحيي قرارداد جديد منعقد كند. نه به خاطر پول، بلكه به خاطر نگه داشتن يحيي در اين تيم تا زمانيكه دوران حرفه اي او به پايان برسد و اينكه باشگاه به بهترين بازيكنش ثابت كند كه او را دوست دارد و برايش احترام قائل است.

وي افزود: وقتي فوتبال يحيي تمام شد، مي‌خواهد به عنوان يكي از مديران اجريي باشگاه و شايد مدير ورزشي فعاليت كند. به اين موضوع فكر كنيد، او در بلژيك، اوكراين، يونان، فرانسه، اسپانيا و انگليس بازي كرده است.

سلوك افزود: او با المپياكوس، بارسلونا و و سيتي قهرماني به دست آورده است و همچنين در جام ملت‌هاي آفريقا قهرمان شده است. او همه چيز را در باره دنياي فوتبال مي‌داند. تنها بازاري كه سيتي در حال حاضر خواهان خريد بازيكن از آنجاست، اسپانيا است.

ورزشي**1210**1590

سرخط اخبار ورزش