۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۲۶
کد خبر: 81504833
T T
۰ نفر
سرمربي نفت مسجد سليمان: بازي هر دو تيم چنگي به دل نزد

تبريز - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان با اشاره به حساسيت جدولي اين تيم با گسترش فولاد تبريز در ليگ برتر باشگاه هاي ايران گفت: بازي دو تيم اصلا چنگي به دل نزد.

به گزارش ايرنا، بهروز مكوندي در كنفرانس خبري بعد از بازي با تيم گسترش فولاد تبريز كه به تساوي بدون گل انجاميد، افزود: ما از ميزبان و قابليت هاي آن شناخت كافي و كامل داشتيم و با بستن فضاهاي كناري برنامه هاي تاكتيكي گسترش فولاد را خنثي كرده و توانستيم به يك امتياز اين ديدار دست پيدا بكنيم.

وي گفت: مي دانستيم كه تيم ميزبان از بازيكنان ريزنقش تكنيكي برخوردار است و با در اختيار گرفتن ميانه زمين و بستن كناره ها توانستيم برنامه هاي تهاجمي آن را مهار كنيم.

مكوندي با اشاره به اينكه در ديدار با گسترش فولاد امتياز از دست ندادن هدف نخست شاگردانش بود، اعلام كرد: در اين ديدار عملا تمام برنامه هاي تهاجمي ميزبان را به هم ريخته بوديم و نگذاشتيم از مهاجمان خود به خوبي استفاده كند.

به گزارش ايرنا، مربي تيم گسترش فولاد تبريز نيز به خبرنگاران گفت: نفت مسجد سليمان آمده بود كه گل نخورد و در اين ديدار به هدف خودش هم رسيد.

بهمن خداكرم با اشاره به اينكه كادرفني اين تيم انتظار چنين بازي ضعيف و بي برنامه اي از بازيكنان خود نداشتند، افزود: اين نخستين بازي است كه خط حمله ما نتوانست به گل برسد.

وي گفت: تيم گسترش امروز آنچه را كه ما انتظارش را داشتيم نبود و بايد علت آن را پيدا كنيم.

خداكرم در عين حال اعلام كرد: مسوولان باشگاه هر آنچه را كه ما خواسته بوديم ، انجام داده اند و ماهم تلاش مي كنيم اين تيم را به هماهنگي مطلوب برسانيم تا به نتايج مورد نظر نايل آييم.

تيم نفت مسجد سليمان با كسب اين مساوي بدون گل با 19 امتياز از 20 بازي در مكان سيزده ايستاده و گسترش فولاد تبريز نيز با 18 امتياز از همين تعداد بازي در مكان پانزدهم قرار دارد.

1756**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش