۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۲۳:۰۸
کد خبر: 81503452
T T
۰ نفر
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجردر دستان سعید آقاخانی

تهران - ایرنا - سعید آقاخانی بازیگر فیلم «خداحافظی طولانی» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد سی و سومین جشنواره فیلم فجر را از آن خود كرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر هم اكنون (چهارشنبه شب) با حضور مشاور رییس جمهوری در امور فرهنگی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزرای كار ، تعاون و رفاه اجتماعی ، راه و شهرسازی ، جمعی از مسئولان و دست اندركاران حوزه سینما در برج میلاد تهران درحال برگزاری است.

یكی از هیجان انگیزترین جوایز سینمایی جشنواره فیلم فجر در گام سی و سوم خود به جایزه برترین بازیگر مرد اختصاص داشت كه با آرای هیات داوران سیمرغ بلورین این بخش در دستان سعیدآقاخانی بازیگر فیلم «خداحافظی طولانی» آرام گرفت.

آقاخانی در حالی موفق به كسب این جایزه شد كه پیش از این هنرمندانی چون «سیامك صفری» برای فیلم «اعترافات ذهن خطرناك من»، محسن تنابنده برای فیلم «ایران برگر»، شهاب حسینی برای فیلم «دوران عاشقی» و حسین یاری برای فیلم «مزار شریف» به عنوان كاندیداهای این بخش معرفی شده بودند.

فیلم «خداحافظی طولانی» ماجرای مردی را روایت می كند كه از اتهام یك قتل جنجالی تبرئه شده است اما جامعه و اطرافیانش هنوز به او به چشم مجرم نگاه می كنند و در این میان روایت اصلی فیلم به رابطه عاطفی مرد و تلاش او برای حفظ زندگی شخصی، اجتماعی و عاطفی اش می پردازد.

سی و سومین جشنواره فیلم فجر كه از 12 بهمن ماه كار خود را در تهران آغاز كرده بود در حال سپری كردن مراحل اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده این رخداد است.

فراهنگ**9266**9252**1933
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ