3 امتیاز از دست رفته تیم فوتبال نساجی مقابل فجر سپاسی بازگردانده می شود

ساری – ایرنا – مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت : 3 امتیاز از دست رفته تیم فوتبال نساجی در دیدار مقابل تیم فجر سپاسی به دلیل حضور بازیكنان متخلف ، به حساب تیم نساجی بازگردانده می شود .

' صادق درودگر ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد : تیم فجر سپاسی بر خلاف قوانین و مقررات و در پایان مهلت نقل و انتقالات ، اقدام به جذب دو بازیكن جدید و استفاده از آن ها در دیدار هفته گذشته مقابل نساجی كرد .

وی بیان كرد : بر اساس قوانین اعلام شده فدراسیون ، بازیكنانی كه می خواستند جذب تیم های لیگ دسته اول فوتبال كشور شوند می بایست تا 9 دی ماه قرارداد خود را با تیم های قبلی خود در لیگ برتر فسخ كنند اما بازیكنان جدید جذب شده تیم فجر سپاسی پس از فسخ قرارداد با تیم ملوان در تاریخ 26 دی ماه ، به این تیم پیوستند .

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود : اگر چه این بازیكنان در تاریخ و مهلت قانونی نقل و انتقالات به تیم فجر سپاسی پیوستند اما نقض قانون فسخ دیرهنگام قرارداد با تیم قبلی ، موجب می شود این بازیكنان حقی برای حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال كشور نداشته باشند .

درودگر ادامه داد : پیش از برگزاری دیدار تیم های نساجی و فجر سپاسی در هفته سیزدهم لیگ دسته اول ، وجود این مشكل را به ناظر بازی اطلاع دادیم اما پس از بازی كردن این دو بازیكن ، شكایت رسمی باشگاه نساجی را به فدراسیون نوشته و مبلغ مورد نظر برای ثبت شكایت را نیز به حساب فدراسیون واریز كردیم .

وی گفت : با توجه به مدارك مستدل و بسیار محكم نساجی در ثبت این شكایت ، تردیدی در بازگردادن 3 امتیاز این مسابقه به حساب نساجی وجود ندارد و تلاش می كنیم در مدت زمانی بسیار اندك ، نظر قطعی فدراسیون برای صدور این حكم را جلب كنیم .

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به نیاز بسیار زیاد نساجی به این 3 امتیاز برای قرار داشتن در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر گفت : بدون شك این امتیازات در پایان فصل به كمك نساجی آمده و می تواند زمینه ساز بازگشت مجدد تیم نساجی به جمع تیم های برتر فوتبال ایران را فراهم كند .

درودگر همچنین به استعفای سرپرست این باشگاه اشاره كرد و گفت : با وجود آن كه مشكلی برای ادامه همكاری با ' غلامعلی همیراد ' وجود نداشت اما ایشان هفته گذشته و بدون هیچ پیش زمینه قبلی استعفای خود را نوشته و از حضور در این تیم خداحافظی كرد .

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال كشور در شیراز برابر تیم فجر سپاسی این شهر قرار گرفت و به شكست سنگین 4 بر یك تن داد .

دیدار بعدی این تیم در این رقابت ها 26 بهمن ماه برابر تیم آلومینیوم هرمزگان در زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر خواهد بود .

این تیم در حال حاضر با 19 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد . ك/3

7331/6097

سرخط اخبار استان‌ها