۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳
کد خبر: 81501133
T T
۰ نفر
دعوت سازمان بسيج ورزشكاران گيلان براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن

رشت - ايرنا - اداره كل ورزش و جوانان و سازمان بسيج ورزشكاران گيلان با انتشار بيانيه اي ، جامعه ورزش استان را به حضور گسترده و پر رنگ در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ايرنا ، در اين بيانيه آمده است : انقلاب شكوهمند اسلامي ايران از بارزترين فرياد هاي عدالت طلبي و انسان دوستي در طول تاريخ است، انقلابي كه بر خلاف تصور بسياري از صاحب نظران، توانست در ظرف مدتي كوتاهي الگويي نو و مدرن را به جهان ارائه دهد.

بدون ترديد نقش مردمي كه همواره در راه ولايتمداري و استقلال طلبي ، لحظه اي غافل نبوده و در طول تاريخ نشان دادند كه هرگز از راه خويش برنخواهند گشت، در پيروزي اين انقلاب ، نقشي غير قابل انكار است.

مردمي كه در طول چهار دهه پس از پيروزي انقلاب اسلامي ، بارها و بارها با حركت هاي خيره كننده خود ، دشمنان نظام و انقلاب را مبهوت و سرگردان و بزرگترين و موثرترين انقلاب جهان را آفريدند .

از آن مهم تر اينكه هميشه و هميشه در پاي آرمان هاي والاي آن ايستادند و به فرموده امام خامنه اي (مد ظله العالي) ، نشان دادند كه هرگاه عرصه بر آن ها تنگ گردد ، واقعه كربلا را تكرار مي كنند.

تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي ايران ، داراي صفحاتي درخشان است كه با نگاهي اجمالي به آن، شاهد اثرات بي بديل اين معجزه عظيم قرن خواهيم بود .

پيشرفت هاي بزرگ علمي ، پزشكي ، فضايي ، دفاعي و ... ، از جمله دست يابي به فناوري هسته اي بومي ، سلول هاي بنيادي ، نانو تكنولوژي ، ليزر، پرتاب ماهواره و موجود زنده به فضا و دست يابي به تكنولوژي پرتاب آن در زمينه هاي فضايي ، توانمندي هاي دفاعي ظرف مدتي كوتاه با وجود تحريم هاي سخت اقتصادي و توطئه هاي بدخواهان ، نمونه هاي بارزي از اثرات انقلاب اسلامي در ايران است .

مردم ايران در حالي سي و ششمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي خود به رهبري بزرگ معمار فقيدش را جشن مي گيرد كه شاهد صدور آن، به بسياري از كشور هاي منطقه است .

بت هاي جهان و در راس آن آمريكا، هرگز گمان نمي كردند كه با وجود تمامي ظلم ها و فشارها ، انقلاب اسلامي ايران به اين سرعت در جهان گسترش يافته و باعث سرنگوني دست نشانده هاي آنان، يكي پس از ديگري در منطقه و جهان گردد و اين وقايع بزرگ همه و همه به آزادگان جهان مژده به اضمحلال كشيده شدن نظام سرمايه داري در كشورهاي به ظاهر ابرقدرت را مي دهد .

حكومت هايي كه در طول اين مدت نه تنها ذره اي از كينه خود نسبت به مردم ايران را كم نكردند بلكه به هر طريقي كه توانستند ضربه اي بر درخت تناور انقلاب وارد نمودند، امروز شاهد نابودي اصلي ترين بنيان قدرت خود هستند .

با همه اين تفاسير ، شكي نيست كه انقلاب اسلامي ايران همواره پرچمدار گفتمان اسلام خواهي و عدالت طلبي در جهان بوده و با عزمي راسخ در راه خويش ثابت قدم خواهد بود .

هر ‌چقدر از عمر انقلاب اسلامي مي‌گذرد صف‌ بندي‌ها و مرزبندي‌ها در مقابل اين انقلاب الهي و نوراني، روشن‌ تر و برجسته ‌تر مي‌شود، امروز صف ‌بندي ملت‌هاي مظلوم در دفاع از اين انقلاب و مرزبندي دشمنان، در مبارزه با آن روشن است، آمريكا و همراهانش در يك طرف و مظلومان و مستضعفان در طرف مقابل ايستاده‌اند.

پاسداشت انقلاب و شكر اين نعمت و دفاع از ارزش‌هاي آن وظيفه اي همگاني و الهي است و ترديدي در اين مسئله نيست ، ملتي كه 22 بهمن 57 را بوجود آورده ، همان ملتي است كه 9 دي 88 را در تاريخ ثبت نموده بار ديگر با حضور خود 22 بهمن 93 را براي هميشه در ذهن ها به يادگار خواهد گذاشت.

جامعه ورزش استان گيلان ضمن دعوت مردم هميشه در صحنه و ورزشكاران انقلاب ايران اسلامي به حضور حماسي، انقلابي و دشمن شكنانه در صحنه نمايش حماسه حضور و وحدت ملي در راهپيمايي مردمي يوم اله 22 بهمن و تجديد ميثاق با آرمان هاي فراموش نشدني معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و تبعيت از فرامين و منويات مقام معظم رهبري مژده نابودي و نقش بر آب توطئه هاي متعدد دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامي در آينده اي نزديك را مي دهد .ك/3

7285/6070