۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۵
کد خبر: 81486738
T T
۰ نفر
تمرين سرخ پوشان بدون حضور هواداران/ گفت وگوي اختصاصي درخشان و عبدي با مكاني

تهران - ايرنا - نخستين تمرين سرخ پوشان بعد از ديدار روز گذشته اين تيم برابر ذوب آهن عصر امروز در ورزشگاه درفشي فر برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در تمرين امروز كه با شركت تمامي بازيكنان انجام شد پيش از شروع تمرين كادر فني به مدت 30 دقيقه با بازيكنان در رختكن جلسه اي در خصوص شكست ديروز مقابل ذوب آهن برگزار كردند.

در ادامه بازيكنان براي تمرين به محل زمين آمده تمرينات خود را آغاز كردند درتمرين امروز بازيكناني كه روز گذشته در تركيب تيم برابر ذوب آهن قرار داشتند به مدت 30 دقيقه ريكاوري كردند و به رختكن رفتند.

اين درحالي بود كه بازيكنان ذخيره علاوه بر امربدنسازي به دستور كادر فني كارهاي تاكتيكي را مرور كردند بازيكنان پس از اتمام تمرينات شوت زني به دروازه حريف را در دستور كار داشتند.

** مسعود مومني مربي بدنساز تيم پرسپوليس، پيشنهاد باشگاه قطري را به مسوولان باشگاه داده و مقرر شد تا دوشنبه برنامه خود براي ماندن و يا رفتن را به صورت قطعي اعلام كند.

** محمد عباس زاده و اميد عاليشاه قبل از شروع تمرين به صورت اختصاصي تمرين كردند.

** پيام صادقيان، مهدي جعفرپور و رضا نورزوي مصدومان تيم به دستور پزشك تيم دركلينيك تمرينات خود را دنبال كردند.

** رضا نورمحمدي با بازيكنان اصلي 20 دقيقه تمرين كرد سپس به صورت اختصاصي تمرينات خود را دنبال كرد.

** حميد درخشان و حسين عبدي به مدت 10 دقيقه با سوشا مكاني جلسه اي درگوشه اي از زمين برگزار و نكات لازم را درباره اشتباهات دروازه باني اش در ديدار روز گذشته به وي متذكر شدند.

** تمرين امروز سرخ پوشان راس ساعت 15:20 دقيقه درحالي آغاز شد كه هواداران اجازه ورود به محل تمرين را پيدا نكردند.

ورزشي.(3)**9122 **9144**1379

سرخط اخبار ورزش