۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۲۰
کد خبر: 81477374
T T
۰ نفر
مهابادي: تيم ملي فوتبال كشورمان در ساختار تهاجمي بي برنامه بود

همدان- ايرنا- بازيكن سابق تيم ملي كشورمان و سرمربي پاس همدان گفت: تيم ملي كشورمان در ساختار تهاجمي مقابل تيم ملي عراق بي برنامه بود.

'داوود مهابادي' روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ايرنا اظهار كرد: عراقي ها به لحاظ تاكتيكي بسيار خوب عمل كردند و تمامي گل هاي آنها نيز براساس تاكتيك و بررسي دقيق راه هاي نفوذ به دروازه تيم كشورمان به ثمر رسيد.

وي اضافه كرد: تيم عراق از سمت راست تيم ملي كشورمان به خوبي استفاده كرد و 10 نفره شدن بازيكنان نيز به آنها كمك كرد كه از اين جناح بهتر به گل برسند.

مهابادي با دفاع از زحمات تيم ملي كشورمان در اين بازي گفت: بازيكنان با تلاش بودند و تنها در ساختار تهاجمي بي برنامه بوديم.

اين كارشناس فوتبال خاطرنشان كرد: معتقدم در اين دوره از رقابت ها خلاقيت فردي و توانمندي شخصي بازيكنان در رسيدن به گل ها كارساز بود و در بازي آخر هم به لحاظ موفقيت در زدن پنالتي ها بخت با ما يار نبود.

وي در خصوص عملكرد 'كارلوس كي روش' سرمربي تيم ملي كشورمان گفت: كي روش براي فوتبال ما مفيد بود و بايد قبول كنيم كه او از سطح فوتبال ما بالاتر است.

وي افزود: وي در دوره حضورش در فوتبال ملي كشورمان تغيير نسل ايجاد كرد و ضمن جوانگرايي در چند پست توانست بازيكنان جديد را معرفي كند.

وي يادآور شد: تصميم گيري در خصوص ماندن يا رفتن اين مربي بستگي به ديدگاه فدراسيون و مسوولان دارد اما بايد بپذيريم كه او در شناسايي نفراتي همچون عليرضا جهانبخش، ووريا غفوري، مرتضي پورعلي گنجي و سردار آزمون و نيز نفراتي از جمله قوچان نژاد و دژاگه نقش مستقيم داشت.

تيم ملي فوتبال كشورمان جمعه گذشته با شكست مقابل تيم ملي عراق از گردونه مسابقات جام ملت هاي آسيا حذف شد.

7520/2624

سرخط اخبار استان‌ها