۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰
کد خبر: 81476528
T T
۰ نفر
هجوم كاربران ایرانی به صفحه اجتماعی داور دیدار ایران و عراق

تهران- ایرنا- صفحه فیسبوك داور استرالیایی دیدار ایران و عراق در دیدار طوفانی مرحله یك چهارم نهایی جام ملتهای آسیا، با پیامهای تحقیرآمیز كاربران روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هنگامی كه بن ویلیامز به پولادی به علت تمارض كارت زرد داد، ظاهرا فراموش كرده بود كه قبلا یك كارت زرد دیگر به او داده است و دوباره با كارت قرمز بازگشت.

داور استرالیایی دیدار ایران مقابل عراق با اخراج مهرداد پولادی هواداران ایرانی را به خشم آورد.

ایران ابتدا یك بر صفر جلو بود، اما دیدار در وقت اضافه به تساوی سه بر سه انجامید و قهرمان سه دوره رقابتها در ضربات پنالتی مغلوب تیم عراق شد.

در همین حال، یك آمریكایی هم نام داور استرالیایی دیدار ایران و عراق بعد از كارت قرمز جنجالی در این دیدار با بمباران پیام های فیسبوك مواجه شد.

بدنبال شكست ایران مقابل عراق در مرحله یك چهارم نهایی جام ملتهای آسیا كه در ضربات پنالتی بدست آمد، بن ویلیامز از بالتیمور در مریلند نزدیك به هزار درخواست دوستی از ایرانی ها دریافت كرد.

ویلیامز آمریكایی كه ظاهرا از برگزاری این دیداردر استرالیا بی خبر بود، در صفحه فیسبوك خود نوشت: من 992 درخواست دوستی از ایران دریافت كردم كه این تعداد در حال افزایش است.

وی گفت: آیا این مشكل سایر افراد است یا آنكه محبوبیت من سرانجام آغاز شده است.

ویلیامز پیشتر در دیدار ایران مقابل بحرین قضاوت كرده بود كه كارلوس كی روش سرمربی ایران در آن بازی از داوری او انتقاد كرد و به همین علت مبلغ 3 هزار دلار جریمه شد. او در دیدار روز جمعه نیز نسبت به این داور استرالیایی خشمگین بود.

سرمربی سابق رئال مادرید و پرتغال تلاش داشت در نیمه بازی به ویلیامز نزدیك شود كه از این كار او ممانعت شد.

كی روش با اشاره به ویلیامز این سوال را مطرح كرد كه آیا او امشب می تواند بخوابد؟

وی گفت: این فقط یك سوال است. اگر لازم باشد به نشانه احترام و فروتنی دو زانوی خود را بر روی زمین می گذارم تا بپرسم چگونه این تصمیم را درك كنیم. به من بگویید.

كنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد عملكرد ویلیامز و تصمیم كمیته داوری كه او را برای دومین بار برای دیدار ایران تعیین كرده است، اظهار نظری نكرد.

یك سخنگوی كنفدراسیون آسیا گفت: هرگونه اقدام احتمالی در مورد كی روش در نشست بعدی كمیته انضباطی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

ورزشی**1584

سرخط اخبار ورزش