۲ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۵۶
کد خبر: 81474520
T T
۰ نفر
بازیكن 16 ساله نروژی یار تازه رئال مادریدی ها شد

تهران - ایرنا - باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا مارتین اودگارد اعجوبه 16 ساله نروژی را به خدمت گرفت.

به گزارش سایت باشگاه، این در حالیست كه در چند ماه گذشته خبرهایی از احتمال پیوستن اودگارد به یكی از تیم های بایرن مونیخ، بارسلونا، لیورپول و آژاكس مطرح شده بود.

این بازیكن جوان نروژی با وجود این و پس از بازدید از امكانات باشگاه ها تصمیم گرفت در ازای 4 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو برود.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام كرد:‌ با باشگاه استرومسگودست برای انتقال مارتین اودگارد به توافق رسیدیم.

وی قرار است امروز (پنجشنبه) معاینات پزشكی باشگاه را انجام دهد و رسما به عنوان بازیكن جدید این تیم معرفی شود.

اودگارد سپس تمرینات خود را زیر نظر زین الدین زیدان در تیم ب رئال مادرید كه در لیگ دسته سوم فوتبال اسپانیا حضور دارد، آغاز خواهد كرد.

این بازیكن چپ پا حدود یك سال پیش با به ثمر رساندن 5 گل و دادن 7 پاس گل در 23 مسابقه، به عنوان جوان ترین بازیكن و گلزن لیگ برتر نرژو مود توجه تیم های مطرح اروپا قرار گرفت.

وی در ماه اوت برای نخستین بار در دیدار دوستانه تیم ملی نروژ برابر امارات پیراهن این تیم را بر تن كرد و ركوردار جوان ترین ملی پوش فوتبال نروژ شد.

وی در اكتبر نیز با حضور در دیدار نروژ برابر بلغارستان، جوان ترین بازیكنی شد كه در مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا بازی كرده است.

بنابراین گزارش، رئال مادرید ماه گذشته نیز بازیكن 16 ساله دیگری به نام مینگ پیترز را از تیم آژاكس هلند به خدمت گرفت در حالیكه ماركو آسنسیو 18 ساله نیز قرار است در پایان فصل از مایوركا به این تیم ملحق شود.

ورزشی**9126

سرخط اخبار ورزش