۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۵۷
کد خبر: 81473941
T T
۰ نفر
كاسیموف:برابركره جنوبی ازتركیبی جوان و با تجربه استفاده  می كنیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ازبكستان گفت: در دیدار روز پنجشنبه( فردا) این تیم مقابل كره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2015 از تركیب بازیكنان جوان و با تجربه استفاده می كند.

به گزارش ایرنا، میرجلال كاسیموف روز چهارشنبه در نشست خبری اظهارداشت: در بازی با چین مرتكب اشتباهاتی شدیم كه همین مسئله عامل تغییر درتركیب تیم شد. براین باورم كه بازیكنانی مثل سرور جباروف و تیمور كاپادزه تاكتیك متفاوتی نسبت به بقیه تیم دارند و ما با دو پلان A و B و بازیكنان جوان و با تجربه در كنار یكدیگر به مصاف حریف می رویم.

وی افزود:فشاری برمن و تیمم نیست و باید به این خاطر خیلی بیشتر تمركز كنیم. رویارویی ما با حریف، تكرار بازی مقدماتی جام جهانی نیست. باید گذشته‌ها را فراموش كنیم و تمركز كامل روی بازی فردا باشد.

وی گفت: فقط باید خوب فكر كنیم و تمركز كافی روی بازی داشته باشیم. به این نحو می‌توانیم مثل بازی با عربستان، به دروازه‌ كره نزدیك شویم.به نظرم ازبكستان قادربه شكست كره جنوبی است. حتی می‌تواند بهترین بازی‌اش را مقابل این حریف به معرض نمایش بگذارد.

تیم ازبكستان با تغییر تاكتیك و نفرات در بازی گروهی مقابل عربستان و آوردن سردار رشیدوف به یك پیروزی سه بریك دست یافت و این تیم مقابل چین دو بریك چین شكست خورد و یك برصفر كره شمالی را مغلوب كرد.

تیم ازبكستان در جام ملت های اسیا 2011مقابل كره جنوبی در دیدار رده بندی مغلوب شد و به عنوان چهارم رسید، در انتخابی جام جهانی 2014 مقابل كره جنوبی در سئول مغلوب شد.

كاسیموف گفت: آمار هرگز دروغ نمی گوید، شما ببینید كره جنوبی در دفاع و حمله خوب عمل می كند و هافبك هایش هم به كمك دفاع می ایند و البته یك دروازه بان قوی دارد.اما ما می خواهیم كره را در 90 دقیقه مغلوب كنیم.

ورزشی**1590

سرخط اخبار ورزش