۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۵۰
کد خبر: 81465949
T T
۰ نفر
سرمربی اردن: دیدار سختی پیش رو داریم

تهران - ایرنا - سرمربی اردن در آستانه دیدار فردا (جمعه) برابر فلسطین در جام ملت های 2015 آسیا گفت كه این تیم برای صعود به مرحله یك چهارم نهایی، دیدار سختی پیش رو خواهد داشت.

به گزارش كنفدراسیون فوتبال آسیا، اردن در دیدار دوشنبه برابر عراق، قهرمان جام ملت های 2007 آسیا در حالی با یك عملكرد ضعیف یك بر صفر شكست خورد كه در تجربه دو دوره حضور خود در مسابقه جام ملت های آسیا در سال های 2004 و 2011 به مرحله یك چهارم نهایی صعود كرده است.

رای ویلكینز سرمربی تیم اردن در مورد بازی با فلسطین گفت: بی صبرانه منتظر این مسابقه هستیم. برای صعود به مرحله بعد باید دو بازی بعدی مقابل فلسطین و بعد ژاپن را ببریم. بنابراین كار سختی در پیش داریم. این مسابقه خیلی مهم است چون برای صعود چاره ای جز برد نداریم و تساوی نتیجه خوبی نخواهد بود.

وی در مورد بازیكنان تیم ملی اردن نیز خاطر نشان كرد: كار كردن با چنین بازیكنان فوق العاده ای، مایه خوشبختی من است. ولی من به صعود این تیم ایمان دارم چون بعد از هر جلسه تمرین،‌100 درصد به بازیكنانم امیدوار می شوم.

ویلكینز در مورد غیبت احمد حایل بازیكن در بازی با فلسطین به دلیل انجام آزمایش دوپینگ افزود: او معلوم نیست كه در دیدار برابر ژاپن هم بتواند بازی كند. حایل بازیكن بسیار مهمی است اما بهبودی او به زمان نیاز دارد.

ورزشی**1210**9126
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش