۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹
کد خبر: 81464800
T T
۰ نفر
خوشحالی اولاریو از ثمربخش بودن راهبرد هجومی مقابل كره شمالی

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان از اینكه راهبرد خطرناك هجومی او در دیدار مقابل كره شمالی ثمر داد و امید آنها را برای صعود به مرحله یك چهارم نهایی جام ملتهای آسیا زنده نگه داشت، خشنود بود.

به گزارش تارنمای رسمی كنفدراسیون فوتبال آسیا، در این دیدار عربستان با نتیجه چهار بر یك مقابل كره شمالی به پیروزی رسید.

كازمین اولاریو می دانست شكست منجر به حذف آنها از این تورنمنت می شود. او بعد از باخت یك بر صفر مقابل چین دست به تغییراتی در تركیب تیم خود زد. محمد السهلاوی در كنار نایف هزازی خط حمله دو نفره عربستان را تشكیل دادند. او الدوسری و حسن معاذ را در دفاع به كار گرفت.

عربستان در آستانه دیدار روز یكشنبه مقابل ازبكستان به دنبال صعود به مرحله حذفی است.

سرمربی رومانیایی عربستان گفت: من مطمئن بودم، چرا كه بازی مقابل كره شمالی با شیوه بازی آنها دشوار است. آنها در جلو فشار زیادی وارد می كنند، اما مالكیت توپ ما آنها را خسته می كند و فضاهای بیشتری برای ما فراهم می شود.

اولاریو گفت: ما با دو مهاجم بازی كردیم؛ بنابراین در میانه زمین در ابتدای بازی مشكل داشتیم. به همین علت آنها گل زدند و چند ضد حمله خطرناك داشتند. اما وقتی تنها راه پیروزی است، گاهی باید دست به خطر بزنید و ما این خطر را پذیرفتیم.

وی گفت: ما گل زدیم. ما از قابلیت هایمان استفاده كردیم و حالا باید این پیروزی را به سرعت فراموش كنیم و به بازی بعدی مقابل ازبكستان فكر كنیم.

اولاریو ماه گذشته بعد از شكست عربستان در فینال جام خلیج فارس، مسئولیت سرمربیگری این تیم را به عهده گرفت.

وی گفت: ما مقابل چین بهتر بازی كردیم. اگر پنالتی را می زدیم نتیجه فرق می كرد. ما باید به نقاط ضعف و قوت هر حریف نگاه كنیم. گاهی باید برای هر بازی راهبرد خود را تغییر دهیم و به همین علت در این دیدار از بازیكنان متفاوت و سیستم متفاوتی استفاده كردیم.

اولاریو گفت: كره شمالی ضدحملات خطرناكی انجام می داد و مشكلات زیادی برای ما ایجاد كرد و در مقایسه با دیدار مقابل چین اشتباهات بیشتری مرتكب شدیم. با این حال ما گل زدیم و فوتبال خوبی ارایه كردیم. همه از این بازی لذت بردند كه همین موضوع بیشترین اهمیت را دارد.

ورزشی**1584

سرخط اخبار ورزش