۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲
کد خبر: 81458792
T T
۰ نفر
سرمربي ازبكستان: گل هاي بيشتري در راه است

تهران - ايرنا - سرمربي تيم ملي فوتبال ازبكستان پس از برتري مقابل كره شمالي در نخستين ديدار خود در مسابقات جام ملت هاي 2015 آسيا گفت كه اين تيم در ديدارهاي بعدي خود گل هاي بيشتري به ثمر خواهد رساند.

به گزارش كنفدراسيون آسيا، ازبكستان در اين ديدار كه در گروه دوم جام ملت هاي آسيا برگزار شد، پس از گل دقيقه 62 ايگور سرگيو با نتيجه يك بر صفر به پيروزي رسيد.

ميرجلال كازيموف بعد از مسابقه گفت: مي خواستيم گل هاي زيادي بزنيم اما اولين مسابقه بود و فرصت هاي بسياري را در هر دو نيمه از دست داديم. ولي تلاش مي كنيم تا در مسابقه بعدي عملكرد بهتري داشته باشيم.

وي با اشاره به ضربه سر پاك كوانگ ريونگ بازيكن تيم كره شمالي در لحظات پاياني كه نزديك بود منجر به گل تساوي مسابقه شود، خاطر نشان كرد:‌ مسابقه سختي بود. البته ديدارهاي نخست هميشه دشوار هستند. قبل از بازي فشار اندكي روي بازيكنان بود ولي خوشحاليم كه به پيروزي رسيديم و از عملكرد تيم راضي هستم.

سرمربي ازبكستان ادامه داد: كارمان در دقايق پاياني سخت شده بود ولي از دروازه بان تشكر مي كنم كه با مهار عالي خود مانع به ثمر رسيدن گل تساوي شد. اما اين پيروزي متعلق به همه تيم است. از عملكرد همه راضي هستم گرچه دروازه بان قلب تيم است.

كازيموف در مورد سرگيو كه با سر تك گل مسابقه را به ثمر رساند هم اظهار داشت: او آينده درخشاني دارد ولي نبايد در همين سطح بماند.

سرگيو نيز از هم تيمي هايش تشكر كرد و گفت: گلزني در چنين مسابقاتي لذت بخش است ولي مهم نيست چه كسي گل مي زند. مهمترين چيز پيروزي تيم است و ما از اين بابت خوشحاليم. از همه هم تيمي ها تشكر مي كنم چون تا پايان جنگيدند. مي خواهم بهترين گلزن مسابقات شوم اما هدف اصلي ما موفقيت تيم است. اگر بازيكنان ديگر در موقعيت بهتري نسبت به من باشند، به آنها پاس مي دهم ولي اگر خودم شانس داشته باشم، خودم گل مي زنم.

ورزشي**9126

سرخط اخبار ورزش