۱۹ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81457619
T T
۰ نفر
اعتراف سرمربي تيم فوتبال كويت به برتري استراليا

تهران-ايرنا-سرمربي تونسي تيم ملي كويت گفت:استراليا سزاوار برتري مقابل كويت بود و در ديدار افتتاحيه بازي خوبي به نمايش گذاشت.

به گزارش ايرنا از كنفدراسيون فوتبال آسيا،نبيل معلول پس از شكست سنگين 4 بر يك تيمش مقابل استراليا در ديدار افتتاحيه شانزدهمين دوره جام ملت هاي آسيا،افزود:بازيكنان تيم ملي استراليا از نظر فيزيكي و سرعتي سريع تر از تيم ما بودند و اين نقطه برتري آن ها نسبت به ما بود.

وي با بيان اينكه بازي در ديدار افتتاحيه مقابل تيم ميزبان براي هر تيمي دشوار است، تصريح كرد:آن ها از شرايط ميزباني به خوبي استفاده كرده و توانستند تيم ما را با نتيجه خوب شكست دهند.

سرمربي تيم كويت اضافه كرد:درست است كه ما گل اول بازي را در دقيقه هشت به ثمر رسانديم اما در ادامه نتوانستيم از برتري خود استفاده كنيم.

نبيل معلول اضافه كرد:‌پس از گل دوم استراليا به دنبال جبران نتيجه بوديم كه آن ها گل سوم را زدند و با اين گل تقريبا كار ما تمام شد و ما شكست خورديم.

به اعتقاد معلول آمادگي بالاي جسماني بازيكنان استراليا كمك كرد تا آن ها بتوانند تيم كويت را متوقف كنند.

به گفته وي بازيكنان تيم ملي كويت درنيمه دوم فشارزيادي را تحمل كردند و اين تاثير منفي درعملكرد آنان داشت.

تيم ملي كويت كه درگروه يك با تيم هاي استراليا،كره جنوبي و عمان هم گروه است درديدار افتتاحيه برابر استراليا كه ميزبان رقابت هاي جام ملت هاي آسيا است با نتيجه 4 بر يك شكست خورد.

اين تيم در دومين ديدار مرحله گروهي خود با تيم ملي فوتبال كره جنوبي ديدار مي كند.

ورزشي.(6)**9144**1440

سرخط اخبار ورزش