۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴
کد خبر: 81456573
T T
۰ نفر
كریم باقری: بازی نخست مقابل بحرین بسیار مهم است

كیش - ایرنا - هافبك نام آشنای سالهای اخیر تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با تاكید بر اینكه دیدار یكشنبه مقابل بحرین برای تیم ملی كشورمان بسیار مهم است ، اظهار داشت : حریفان ما نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته اند ، لذاملی پوشان ما باید با اراده قوی مقابل رقبا به میدان بروند.

كریم باقری در روز پنجشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد جام ملت های آسیا به میزبانی استرالیا افزود: جام ملتهای آسیا یك میدان بسیار سخت است و تیم های مدعی مثل كره ، ژاپن ، عربستان و استرالیا با تمامی توان به میدان خواهند آمد .

وی افزود: معتقدم كه می توانیم از گروه خود صعود كنیم ولی در مجموع بنظر می رسد كه یكی از تیم هایی كه نام بردم ، قهرمان جام ملتهای آسیا خواهد شد.

باقری درادامه گفت: متاسفانه برنامه های تداركاتی مناسبی برای تیم ملی در نظر گرفته نشد و منطق این بود كه پیش از عزیمت به استرالیا چند بازی خوب با تیم های قدرتمند در دستور كار قرار می گرفت ، در نقطه مقابل ، حریفان ما بازیهای مناسبی را برگزار كردند و با شرایطی ایده آل قدم به استرالیا گذاشته اند.

باقری در پایان در مورد بازی خیریه امروز در كیش گفت : دست بانیان این حركت خداپسندانه و نوع دوستانه را به گرمی می فشارم و امیدوارم كه اینگونه برنامه ها تداوم داشته باشد .

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم مسابقات جام ملت های 2015 آسیا با تیم های امارات، قطر و بحرین همگروه است.

این رقابت ها از 19 دی تا 11 بهمن به میزبانی استرالیا برگزار می شود و تیم ملی كشورمان نخستین دیدار خود را یكشنبه هفته آینده برابر بحرین برگزار می كند.

تیم های فوتبال 'ستارگان 98 ' و'ستارگان هنر و ورزش' عصرامروز پنجشنبه بمناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص ) و امام جعفرصادق ( ع ) در حركتی خیرخواهانه و بمنظور كمك به بیماران در مجموعه ورزشی المپیك كیش به میدان می روند.

1630**1641

سرخط اخبار ورزش