۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81454955
T T
۰ نفر
اكران فیلم محمد(ص) در مراسم گشایش جشنواره فیلم فجر

تهران- ایرنا- رییس سازمان سینمایی از اكران فیلم محمد (ص) در افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

حجت الله ایوبی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از شهرك سینمایی و لوكیشن های فیلم محمد (ص) در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا با بیان اینكه قرار نگرفتن این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فجر به تقاضای مجید مجیدی كارگردان این فیلم بوده است اظهار داشت: بنابراین اگر اتفاق خاصی نیفتد فیلم محمد (ص) در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اكران خواهد شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اكران بین المللی فیلم نیز گفت: در مورد فیلم مایلم خود مجیدی اظهار نظر كند اما به نظر من این فیلم می تواند به همه دنیا برود و ما نیز تلاش می كنیم فیلم محمد (ص) بدون حاشیه در تمام دنیا اكران شود.

وی در خصوص لوكیشن های فیلم محمد (ص) نیز توضیح داد: این محل با توجه به فضای بسیار وسیع،‌ زیبا و حرفه ای كه ساخته شده است می تواند به عنوان یك محل گردشگری برای بازدیدكنندگان ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

ایوبی درباره روند جشنواره سی و سوم نیز بیان داشت: خوشبختانه امسال جشنواره با آرامش خوب و منطقی كار خود را پیگیری می كند و تقریبا یكی از آرام ترین جشنواره های فجر را داشته ایم.

رییس سازمان سینمایی در خصوص فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر نیز گفت: با توجه به آنچه از هیات انتخاب فیلم ها شنیده ایم خوشبختانه بیشتر فیلم ها متوسط به بالا هستند كه نشان می دهد سینمای ما چند گام پیشرفت داشته است.

فراهنگ**9246**ل.الف.ی** 1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ