۱۶ دی ۱۳۹۳، ۲۰:۲۵
کد خبر: 81454090
T T
۰ نفر

تساوی ذوب آهن در نخستین دیدار تداركاتی مالزی

۱۶ دی ۱۳۹۳، ۲۰:۲۵
کد خبر: 81454090
تساوی ذوب آهن در نخستین دیدار تداركاتی مالزی

كوالالامپور – ایرنا - تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سه شنبه شب در نخستین دیدار تداركاتی خود در اردوی مالزی مقابل تیم فوتبال پلیس این كشور به تساوی دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار تداركاتی كه در ورزشگاه 'ام.پی.اس سلایانگ' ایالت سلانگور برگزار شد، دو تیم در 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

در این بازی 'اسماعیل فرهادی' در دقیقه 10 برای ذوب آهن اصفهان گلزنی كرد و تنها چند دقیقه بعد بازیكن تیم پلیس مالزی كه به تازگی به رقابت های سوپر لیگ این كشور صعود كرده است، بازی را به تساوی كشاند.

دو تیم در نیمه نخست این بازی با تساوی یك بر یك به رختكن رفتند، اما در نیمه دوم تیم پلیس مالزی با به ثمررساندن یك گل دیگر از تیم ذوب آهن پیش افتاد.

اما در نیمه مربیان 'یحیی گل محمدی' سرمربی تیم ذوب آهن با تغییر تاكتیك موفق شد با گل 'مهدی مهدی پور' در دقیقه 72 بازی را به تساوی بكشاند و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

سبزپوشان ذوب آهن اصفهان نبض بازی را در این رقابت تداركاتی در دست داشتند و میدان دار این دیدار بودند.

تیم پلیس مالزی نیز تنها سه موقعیت گلزنی داشت كه دو موقعیت آن به گل تبدیل شد و تیم ذوب آهن نتوانست از موقعیت های ایجاد شده بهره ببرد.

در این دیدار تداركاتی، یحیی گل محمدی تاكتیك های مختلفی را با تعویض بازیكنان در زمین اجرا كرد.

حدود یكهزار ایرانی و مالایی این بازی را از نزدیك تماشا و ایرانیان تیم ذوب آهن را به شدت تشویق می كردند.

بازیكنان ذوب آهن طی روزهای اخیر تمرینات پرفشاری را در مالزی پشت سر گذاشته است و روز گذشته نیز در ورزشگاه دانشگاه 'ناتینگهام' كوالالامپور به تمرین پرداخت.

تیم ریشه دار پلیس مالزی فصل گذشته در رقابت های لیگ یك این كشور حضور داشت و با قهرمانی در این مسابقات در فصل آینده كه از چندی دیگر آغاز خواهد شد در سوپرلیگ مالزی به همراه 11 تیم دیگر حاضر می شود.

آساق**1611 **1908

سرخط اخبار جهان