۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۲۵
کد خبر: 81433536
T T
۰ نفر
مهلت ثبت نام كادر فنی و بازیكنان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

تهران - ایرنا - مهلت ثبت نام كادر فنی و بازیكنان چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2015 اعلام شد.

به گزارش ایرنا از سازمان لیگ، كنفدراسیون فوتبال آسیا 25 آذر با ارسال نامه ای، زمان معرفی فهرست نهایی تیم های شركت كننده در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام كرد.

نفت تهران با توجه به حضور در مرحله پلی آف تا هشت دی و تیم های تراكتورسازی، پرسپولیس و فولاد خوزستان كه در مرحله گروهی حضور دارند تا 24 دی 93 فرصت دارند، مدارك خود را به فدراسیون فوتبال و دپارتمان بین الملل سازمان لیگ ارائه دهند.

عكس رنگی سایز پاسپورت، كپی رنگی پاسپورت معتبر، كپی رنگی كارت ملی، كپی قرارداد و ITC برای بازیكنان خارجی مدارك لازم برای ثبت نام بازیكنان و عكس رنگی سایز پاسپورت، كپی رنگی پاسپورت معتبر، كپی رنگی كارت ملی و مدرك تحصیلی مربوطه مدارك مربوط به ثبت نام اعضای كادر فنی است.

زمان زمان تعیین شده در نامه كنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخی است كه مدارك باید در اختیار این كنفدراسیون قرار گیرد و با توجه به ثبت الكترونیكی بازیكنان و كادر فنی در سامانه AFCAS از سوی فدراسیون های عضو، همه باشگاه ها موظف به تحویل مدارك خود، قبل از موعد مقرر به فدراسیون فوتبال و دپارتمان بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران هستند.

مسئولیت ناشی از تكمیل نكردن و ارسال فرم ها و مدارك در موعد مقرر كه منجر به حذف آن تیم از لیگ قهرمانان آسیا می شود، متوجه آن باشگاه خواهد بود.

نمایندگان ایران باید ساعت دلخواه برگزاری مسابقات خانگی خود را با توجه به اوقات شرعی، شرایط آب و هوایی و سایر مسابقات در همان گروه تا سوم دی اعلام كنند.

ورزشی (1) ** 2024**1379

سرخط اخبار ورزش