۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳
کد خبر: 81427995
T T
۰ نفر

فرانك دي بوئر گزينه مربيگري در ليورپول

۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳
کد خبر: 81427995
فرانك دي بوئر گزينه مربيگري در ليورپول

تهران - ايرنا - فرانك دي بوئر سرمربي فعلي تيم آژاكس آماده است در صورت بركناري برندان راجرز در تابستان آينده هدايت ليورپول را بر عهده بگيرد.

به گزارش فاكس اسپورتس، رونالد دي بوئر برادر دوقلوي فرانك با تأييد اين خبر گفته است كه برادر او از پيشنهاد ليورپول استقبال خواهد كرد.

راجرز كه فصل قبل ليورپول را به عنوان نايب قهرماني در ليگ برتر انگليس رساند، در فصل جاري نتوانسته است موفقيت هاي گذشته را تكرار كند به طوريكه تيم او بعد از شكست 3 بر صفر از منچستريونايتد اكنون در مكان دهم جدول اين رقابت ها قرار دارد.

اين اتفاق در كنار حذف هفته گذشته ليورپول از ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا، برخي از جمله استيو نيكول مدافع سابق اين تيم را بر آن داشته است تا موضوع احتمال برگزاري راجرز را مطرح كنند.

گرچه كولو توره مدافع اين تيم مي گويد، حرف زدن در مورد آينده راجرز كه از حمايت مالك آمريكايي باشگاه برخوردار است، بي معني به نظر مي رسد.

با وجود اين همچنان فرانك دي بوئر كه در گذشته هم گزينه مربيگري ليورپول بوده است، از نامزدهاي احتمالي جانشيني راجرز به شمار مي رود.

وي در سال 2012 پيشنهاد ليورپول را رد كرد و سپس راجرز براي اين پست انتخاب شد.

رونالد برادر و هم تيمي سابق فرانك در تيم هاي آژاكس، بارسلونا، رنجرز و همچنين تيم ملي هلند در اين خصوص گفته است: هنوز پيشنهادي دريافت نكرده ايم اما اين اتفاق قطعا تا پايان فصل روي خواهد داد. ليورپول باشگاه خوبي است و اگر قدم پيش بگذارد، همانند دو سال پيش مورد توجه فرانك قرار مي گيرد.

فرانك دي بوئر كه در هر چهار فصل حضورش در آژاكس اين تيم را به قهرماني در ليگ هلند رسانده است، در سال 2012 كه پيشنهاد مربيگري ليورپول را قبول نكرد، گفته بود: اين پيشنهاد باعث افتخار من است ولي من تازه كارم را در آژاكس آغاز كرده ام.

تيم آژاكس نيز همانند ليورپول پس از اينكه در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا بعد از تيم هاي بارسلونا و پاري سن ژرمن در گروه خود سوم شد، به مسابقات ليگ اروپا راه يافت.

اين تيم هم اكنون در ليگ هلند نيز با يك امتياز اختلاف نسبت به آيندهوون صدرنشين، در مكان دوم جدول قرار دارد.

ورزشي**9126
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش