۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۰
کد خبر: 81427425
T T
۰ نفر

خوردبين:پرسپوليس درگروه سختي قرار گرفته است

۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۰
کد خبر: 81427425
خوردبين:پرسپوليس درگروه سختي قرار گرفته است

تهران-ايرنا-سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است تيمش در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا در گروه سختي قرار گرفته است.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس،محمود خوردبين با اينكه اگر مشكلات تيم رفع شود به طور حتم به مراحل بالاتر صعود خواهيم كرد،‌افزود:در زمان حاضر دست كادر فني براي جذب بازيكنان بسته است و اميدوارم اين مشكلات بزودي حل شود تا ما با خيالي آسوده پاي دراين مسابقات بگذاريم.

وي با اشاره به اينكه دور جديد تمرينات اين تيم از دوشنبه هفته آينده آغاز مي شود اظهارداشت:‌تمرينات را شروع مي‌كنيم و اميدوارم تا آن زمان بعضي از نفرات مورد نظر كادر فني جذب شده باشند.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد:‌در زمان حاضر وضعيت ما در نقل و انتقالات به دليل مشكلات موجود مبهم و معلوم نيست و اين شرايط به هيچ وجه شايسته پرسپوليس و نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان نيست.

خوردبين درهمين ارتباط تصريح كرد: تا اين لحظه كه بازيكن جذب نكرده‌ايم و زمان به سرعت از دست مي‌رود و كار اگر به همين منوال ادامه پيدا كند سخت تر نيز مي‌شود.

وي درباره شركت در مراسم قرعه كشي ليگ قهرمانان آسيا نيز عنوان كرد:‌در جريان اين سفر جلسات خوبي با تيم هاي همگروه خود برگزار و اطلاعات باشگاه ها را درباره امكانات اقامتي، ورزشگاه‌ها، شرايط سفر و مسائل مختلف ديگر رد و بدل كرده و هماهنگي هاي لازم در اين خصوص صورت گرفت همچنين جلسه‌اي با سوسا دبير كل كنفدراسيون فوتبال آسيا داشتيم و از گفت و گو با او دريافتم شناخت خوبي نسبت به پرسپوليس دارد.

سرپرست پرسپوليس درباره شرايط اختصاصي تيم هاي شركت كننده درليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا خاطرنشان كرد: طبق قانون هر يك از تيم‌ها براي بازي‌هاي خارج از خانه 18 بازيكن و 11 نفر همراه اعم از كادر فني، سرپرست، پزشك و تداركات و در مجموع 29 نفر را همراه خواهند داشت اما بدون ترديد تعداد نفرات بيش از اين خواهد شد و تعداد بيشتر بايد در هماهنگي با باشگاه‌ها و به شكل متقابل باشد كه با توجه به تعامل مناسب به نظر مي رسد مشكل خاصي دراين زمينه وجود ندارد.

وي درباره ديدار تيمش درچارچوب اين رقابت ها با تيم النصر عربستان و هماهنگي با مسوولان اين تيم نيز گفت:‌ ازآنجا كه براي بازي هايي كه درعربستان برگزار مي شود تقاضاهاي زيادي وجود دارد سعي شد برنامه ها طوري طراحي شود تا درآن مقطع برنامه هاي سازمان ليگ و ليگ قهرمانان با يكديگر تداخل ايجاد نكند البته النصر از تيم‌هاي رياض است و در آن مقطع اگر برنامه بازي‌هاي ليگ برتر تداخل نداشته باشد، براي سفر تيم به مكه و مدينه اقدام مي‌كنيم.

محمود خوردبين درباره مسائل مطرح شده در اجلاس و جلسات تصريح كرد: يكي از نكاتي كه بسيار روي آن تاكيد شده بود، مساله امنيت بازي‌ها و برخورد تماشاگران است. در اين حوزه روي همه مسائل از شعارها تا رفتارها حساسيت وجود خواهد داشت. با توجه به اينكه با كشورهاي عربي بازي داريم به طور قطع آنها حساسيت زيادي به خرج مي‌دهند. هواداران و تماشاگران ما بايد بسيار مراقب باشند. بايد روي شعارها دقت كنند. همچنين استفاده از مواد منفجره اصلا جايز نيست. چون حتي اگر اتفاقي هم روي ندهد، احتمال جريمه و تنبيه وجود دارد و اگر جوسازي‌هايي عليه ما صورت گيرد و در نتيجه چنين فعاليتي، بازي نيمه كاره رها خواهد شد،حتي ممكن است امتياز بازي را به حريف بدهند.

به همين دليل جدا از اينكه از همين حالا از هواداران دعوت مي‌كنيم با حضور در ورزشگاه از تيم حمايت كنند، تقاضا داريم با مراقبت، چنانچه افرادي اين اصول را رعايت نمي‌كنند، در همكاري با مسوولان انتظامي، مانع از اين موارد شوند.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره ارزيابي خود از گروه و اينكه از ميان بنياد كار ازبكستان و الجزيره، صعود كداميك را مي‌پسندد، گفت: هر دو تيم الجزيره و بنيادكار قدرتمند هستند اما اگر الجزيره بالا بيايد حداقل مشكل رفت و آمد نداريم. ضمن آنكه اولين بازي ما در اسفند ماه كه اوج سرما است با برنده اين دو بازي خواهد بود و نرفتن به تاشكند به سود ما است. به طور كلي ما در سخت‌ترين گروه قرار گرفته‌ايم.

ورزشي.(1)**9144 **1908

سرخط اخبار ورزش