۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۸:۰۵
کد خبر: 81426166
T T
۰ نفر
افجه ای: ماندن تیموریان در استقلال منتفی است/شرایط ذوب آهن برای انتقال مسلمان

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال تهران از منتفی شدن ماندن تیموریان در این تیم خبر داد.

سید سعید افجه‌ای روز دوشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت آندرانیك تیموریان در باشگاه استقلال افزود: ماندن تیموریان تقریبا در استقلال منتفی است اما هنوز كیفیت و شرایط جدایی وی از استقلال مشخص نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران در خصوص جذب محسن مسلمان نیز گفت: مسلمان با استقلال قرارداد داخلی امضا كرده و این كار نیز با اجازه آقای آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صورت گرفته است اما هنوز رضایت نامه نداده‌اند.

افجه‌ای در پاسخ به این سئوال كه شرایط ذوب‌آهن برای انتقال محسن مسلمان چیست گفت: متاسفانه تا كنون باشگاه ذوب آهن شرایط خود را به صورت كتبی اعلام نكرده‌اند و تمام صحبت‌های اخیر مبنی بر پرداخت 500 میلیون تومان یا جابجایی با آندرانیك تیموریان، شفاهی بوده است.

به گفته عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، قرار شده باشگاه ذوب‌آهن طی چند روز آینده شرایط خود را در خصوص انتقال محسن مسلمان به صورت كتبی اعلام كند.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران در خصوص انتشار برخی اخبار درباره جدایی میلاد فخرالدینی از استقلال گفت: فخرالدینی پاسپورت خود را برای امری شخصی نیاز داشت كه آمد و از باشگاه گرفت. ما با تمامی بازیكنان قرارداد دو ساله داریم و هیچ كدام از قراردادهایمان نیز مشروط نیست.

افجه ای توضیح داد: این طور نیست كه هر بازیكنی هوس كرد، از تیم جدا شود. اگر قرار باشد بازیكنی از باشگاه جدا شود باید به صورت كتبی و رسمی نامه نگاری صورت گیرد و در صورت صلاحدید، انتقال انجام می شود.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران درباره شرایط مهدی كریمیان كه به دلیل ابطال كارت معافیت سربازی نمی تواند بازی كند نیز گفت: هنوز پاسخ استعلام كریمیان از سازمان نظام وظیفه دریافت نشده و خود این بازیكن نیز بلاتكلیف است و نمی‌داند سرباز است یا خیر؟.

ورزشی(4)**9140**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش