۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۹
کد خبر: 81423579
T T
۰ نفر
نكونام: شاید سال آینده از تیم ملی‌ كناره گیری كنم

مادرید- ایرنا- 'جواد نكونام' مدافع ایرانی تیم 'اوساسونا'ی اسپانیا گفت: در حال حاضر با تیم ملی‌ ایران ادامه خواهم داد اما شاید سال آینده از این تیم كناره گیری كنم.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه ورزشی ماركا، نكونام در مصاحبه ای مطبوعاتی در مورد اظهارات 'جان اوربان' سرمربی لهستانی تیم اوساسونا كه گفته بود فكر می‌ كند بازیكن ایرانی اوساسونا، تیم ملی‌ را رها نخواهد كرد و به دنبال ركورد شكنی می‌ باشد، گفت: اوربان چیزی به من نگفته است و اگر می‌ خواهد چیزی بگوید می‌ تواند با من صحبت كند.

وی افزود: من تیم ملی‌ را رها نخواهم كرد و فعلا به بازی در تیم ملی‌ ادامه خواهم داد زیرا زندگی‌ و كشور من است.

نكونام خاطرنشان كرد :شاید سال آینده از تیم ملی‌ كناره گیری كنم اما فعلا می‌ خواهم ادامه دهم و بر بازیهای آتی جام ملت های آسیا متمركز شده ام. بعدا وضعیت را بررسی خواهم كرد ولی‌ اكنون برای اوساسونا و برای تیم ملی‌ ایران آماده هستم.

جواد نكونام ركورد 'جان اوربان' به عنوان بازیكن خارجی‌ با بیشترین تعداد بازی در تاریخ اوساسونا را نیز شكسته است.

وی در این مورد گفت: هنگامی كه در سال 2006 میلادی با اوساسونا قرارداد بستم به این موضوع فكر نمی‌ كردم اما این افتخار برای من است. من این كار را از صمیم قلب انجام دادم و بسیار خوشحالم كه مسابقات بسیاری را برای اوساسونا بازی كرده ام.

نكونام در بخش دیگری از صحبت های خود به دلیل شكست روز شنبه گذشته در مقابل تیم 'میراندس' با نتیجه یك بر صفر و همچنین به دلیل بازی بد تیم، عذر خواهی‌ كرد اما همزمان خواهان وحدت هواداران با تیم برای خروج از وضعیت بد كنونی شد.

اوساسونا هم اكنون نوزدهمین تیم در جدول 22 تیمی لیگ دسته 2 اسپانیا است و پنج هفته پی در پی است كه هیچ گلی را به ثمر نرسانده است.

بازیكن ایرانی تاكید كرد: همانگونه كه هواداران از عملكرد تیم ناراحت و عصبانی هستند، بازیكنان نیز از عملكرد خود راضی‌ نمی‌ باشند.

وی یادآور شد كه مشكل اساسی‌ تیم، مربوط به فصل جاری نیست بلكه از یك سال قبل و با سقوط تیم به دسته دوم شروع شد، به طوری كه تیم بدون رییس باشگاه شروع به كار كرد و چه مربیان و چه بازیكنان، مسوولین جدید را نمی‌ شناختند.

اروپام *5*491**1517

سرخط اخبار جهان