۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۹:۵۶
کد خبر: 81413250
T T
۰ نفر
مورينيو: دروگبا ثابت كرد كه ما تيم  قدرتمندي هستيم

تهران - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال چلسي پس از ديدار ديشب برابر تاتنهام گفت كه ديديه دروگبا بازيكن ساحل عاجي چلسي ثابت كرد كه تيم قدرتمندي داريم.

به گزارش ايرنا از فيفا، در ادامه رقابت هاي هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال انگليس ديشب (چهارشنبه) چلسي با سه گل بر تاتنهام غلبه كرد تا همچنين صدرنشين جدول رقابت ها باقي بماند.

در اين ديدار ادن آزارد در دقيقه نوزدهم، ديديه دروگبا در دقيقه 22و لوئيس رمي در دقيقه 73 براي چلسي گلزني كردند.

چلسي در 20 سال اخير مقابل تاتنهام شكست نخورده است.

مورينيو، در اين مسابقه ديديه دروگبا را جانشين ديگو كاستا، مهاجم و گلزن محروم تيمش كرده است.

خوزه مورينيو پس از مسابقه به خبرنگاران گفت:‌ كسب شش امتياز و باقي ماندن در صدر جدول رقابت ها به خاطر تلاش هاي دروگبا مهاجم اين تيم است كه پنجمين گل خود را در اين فصل به ثمر رساند.

وي افزود: دروگبا 36 ساله نشان داد هنوز انرژي در پاهاي او وجود دارد. ديديه بازيكن تيمي است. خودخواه نيست و بازيكن فروتني است كه براي تيم بازي مي كند.

سرمربي چلسي ادامه داد: مي توانستم قدرت او را احساس كنم و دقيقا همين عملكرد را از او انتظار داشتم. مي دانم خودش را از لحاظ ذهني به نقشش تطبيق مي دهد.

چلسي به خاطر تلاش هاي دروگبا در سالهاي 2007 و 2009 ركورد دار جدول رقابت هاي ليگ برتر بوده است. همچنين اين تيم در سالهاي 2004 و 2005 عنوان قهرماني ليگ برتر انگليس را كسب كرده است.

در حال حاضر در جدول رده بندي اين رقابت ها چلسي با 36 امتياز در صدر است و تيم هاي منچستر سيتي با 30 امتياز و ساوتهمپتون با 26 امتياز به ترتيب در جايگاه دوم و سوم قرار دارند.

ورزشي **1210**1599

سرخط اخبار ورزش