۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱
کد خبر: 81400803
T T
۰ نفر
بهسازي راه هاي جوانرود و روانسر به روستاي نهرابي در دست اجراست

كرمانشاه - ايرنا - مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، از ادامه عمليات بهسازي راه هاي ارتباطي جوانرود و روانسر به روستاي نهرابي، خبر داد.

'حسن فدايي' روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: در محور جوانرود به نهرابي، پيمانكار در حال فعاليت است و هر جا كه آسفالت داراي ترك هاي موزاييكي باشد، ابتدا آن نقطه را برداشت مي كند، سپس اقدام به لكه گيري آن محدوده مي كند.

وي گفت: اين پايان كار نيست و بعد از انجام لكه گيري، تمام سطح جاده از نهرابي به جوانرود، آسفالت خواهد شد ضمن اينكه تاكنون حدود سه كيلومتر از اين مسير هم آسفالت شده است.

مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، در مورد مسير نهرابي به روانسر نيز گفت: در اين محور هم سه عمليات لكه گيري، روكش آسفالت و تعريض در دست اجراست.

فدايي گفت: البته تعريض مقدم بر دو عمليات ديگر است و هم اينك پيمانكار پروژه در حال تعريض اين مسير مي باشد.

حدود 60 روستا در مناطق سنجابي و ولدبيگي براي تردد به شهرهاي جوانرود يا روانسر بايد از اين مسير بگذرند كه در سال هاي اخير كيفيت نامناسب مسير باعث گلايه آنان شده بود و خبرگزاري ايرنا هم قبلا در اين مورد گزارشي بر روي خروجي منتشر كرده بود.

مسير نهرابي به جوانرود، ادامه مسير كرمانشاه - كوزران - جوانرود است و به دليل وجود بازارچه جوانرود، روزانه تعداد زيادي از ساكنان استان هاي ايلام، خوزستان و حتي شهرستان هاي اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب و گيلانغرب هم از اين مسير براي رفتن به جوانرود تردد مي كنند.

571/567