۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۹:۰۶
کد خبر: 81374773
T T
۰ نفر
كلوپ: دورتموند در بوندس ليگا هم بايد مثل ليگ قهرمانان اروپا بازي كند

تهران - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال بوروسيا دورتموند آلمان بعد از برتري مقابل گالاتاسراي و صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا گفت كه تيمش در بوندس ليگا هم بايد اينگونه بازي كند.

به گزارش فيفا، دورتموند در اين بازي با نتيجه 4 بر يك از سد گالاتاسراي گذشت و با اختلاف پنج امتياز در صدر گروه چهارم مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا قرار گرفت.

اين در حاليست كه شاگردان يورگن كلوپ در بوندس ليگا پنج شكست متوالي را پشت سر گذاشته اند كه بدترين شروع اين تيم در تاريخ رقابت هاي ليگ آلمان به شمار مي رود.

كلوپ پس از ديدار با گالاتاسراي و در آستانه ديدار يكشنبه آينده با بوروسيا مونشن گلادباخ با بيان اينكه بازيكنان بايد از اين پيروزي به عنوان انگيزه اي براي بهبود عملكرد خود در بوندس ليگا استفاده كنند، گفت: به آنها گفتم كه از اين پيروزي لذت ببرند.

وي در خصوص عملكرد تيم هم اظهار داشت: بازي خيلي منظمي بود و تيم ما از دقيقه اول كنترل بازي را در دست داشت. عالي دفاع كرديم و توانستيم گل هاي فوق العاده اي به ثمر برسانيم.

چزاره پراندلي سرمربي گالاتاسراي نيز پس از اين ديدار گفت: از مسابقه قبلي كه در استانبول 4 بر صفر از دورتموند باختيم، بهتر بازي كرديم اما نتيجه منصفانه اي نگرفتيم.

ورزشي**9126

سرخط اخبار ورزش