۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۳۰
کد خبر: 81374549
T T
۰ نفر
رقابت كاراته كاهای 116 كشور از فردا در مسابقات جهانی

تهران - ایرنا - رقابت های كاراته قهرمانی بزرگسالان جهان از فردا (چهارشنبه) با حضور تیم ملی ایران در شهر برمن آلمان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تیم ایران كه ساعت 4 صبح بامداد امروز تهران را به مقصد فرانكفورت ترك كرده بود، چند ساعت قبل وارد شهر هامبورگ و سپس عازم برمن شد و ثبت نام نفرات انجام گردید تا مشكلی برای حضور در این رقابت ها تیم كشورمان را تهدید نكند.

به دلیل كارشكنی سفارت آلمان برای صدور رویداد تیم ایران، كاراته كاهای كشورمان دیرتر از زمان پیش بینی شده وارد آلمان شده و همین مساله نگرانی های زیادی را ایجاد كرده بود.

در این رقابت ها 888 كاراته كا از 116 كشور در دو بخش كاتا(اجرای فرم) و كومیته(مبارزه) انفرادی و تیمی مردان و زنان از 14 آبان ماه به مدت چهار روز بر روی تاتامی می روند.

تیم كشورمان نیز با 16 كاراته كا در این رقابت ها شركت كرده و زنان ایران برای نخستین بار اجازه حضور در میدان جهانی با پوشش اسلامی را پیدا كرده اند.

فردا چهارشنبه و در نخستین روز این پیكارها كه در سالن 14 هزار نفر ی او.فا.ب.آره نا برگزار می شود، مهسا افسانه و فرید حقیقی در كاتای انفرادی به میدان می روند.

در ادامه همین روز، سجاد گنج زاده در به اضافه 84، ذبیح الله پورشیب در منهای 84، بهمن عسگری در منهای 75 كیلوگرم كومیته مردان و همچنین حمیده عباسعلی در به اضافه 68 و پگاه زنگنه در منهای 68 كیلوگرم زنان به رقابت با حریفان می پردازند.

تركیب تیم ملی كاراته ایران از این قرار است:

كومیته مردان:

وزن منهای 60 كیلوگرم: امیر مهدی زاده

وزن منهای67 كیلوگرم: سعید احمدی

وزن منهای 75 كیلوگرم: بهمن عسگری

وزن منهای 84 كیلوگرم: ذبیح اله پورشیب

وزن به اضافه 84 كیلوگرم: سجاد گنج زاده

كومیته تیمی: ایمان سنچولی، ابراهیم حسن بیگی و سامان حیدری

كاتا انفرادی: فرید حقیقی

كاتای تیمی: احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و آرمین روشنی.

كومیته زنان:

وزن منهای 50 كیلوگرم: نسرین دوستی

وزن منهای 55 كیلوگرم: فاطمه چالاكی

وزن منهای 61 كیلوگرم: رزیتا علیپور

وزن منهای 68 كیلوگرم: پگاه زنگنه

وزن به اضافه 68 كیلوگرم: حمیده عباسعلی

كاتای انفرادی: مهسا افسانه

كاتای تیمی: مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده

ورزشی(2)3783**1558

سرخط اخبار ورزش