۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸
کد خبر: 81372922
T T
۰ نفر
كارشكنی آلمانی ها و صادر نشدن روادید برای تیم ملی كاراته ایران

تهران – ایرنا- سفارت آلمان با كارشكنی و بهانه جویی برای كاروان تیم ملی كاراته به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان، روادید برای این تیم صادر نكرد.

به گزارش ایرنا، رقابت های كاراته قهرمانی بزرگسالان جهان از 14 تا 18 آبان ماه به میزبانی آلمان و در شهر برمن برگزار می شود.

درحالی كه مسوولان فدراسیون كاراته ایران مدت هاست اقدامات لازم را برای حضور در این رقابت ها را انجام داده اند، اما سفارت آلمان پیش از ظهر امروز( یكشنبه ) با كارشكنی و بهانه جویی حاضر به صدور رویداد برای كاروان تیم كشورمان نشد.

نكته عجیب این است كه در تمامی درخواست های اعضای تیم ایران از سوی سفارت آلمان نوشته شده كه ارایه مدارك گذرنامه دست كاری شده و اطلاعات ارایه شده در مورد هدف حضور در آلمان قابل پذیرش نیست!

یكی از مسوولان فدراسیون كاراته در این زمینه به ایرنا گفت:‌ تمام تلاش خود را كردیم و در این سالهای حضورم در كاراته چنین چیزی را ندیده ام.

وی افزود: چنانچه تا فردا نیز رویداد حاضر شود، می توانیم خود را به مسابقات جهانی برسانیم. ثبت نام تیم ها سه شنبه شب به وقت آلمان به پایان می رسد و امیدوارم تا فردا رویداد صادر شود.

این مقام مسوول گفت: از تمامی نهادهایی كه می توانند به فدراسیون كاراته كمك كنند، می خواهم تا در كنار این فدراسیون باشند و ما را در این مساله ملی همراهی كنند.

ورزشی(2)**3783** 1581
۰ نفر