۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴
کد خبر: 81371434
T T
۰ نفر
مربي تيم فوتبال زنان آينده سازان : ادامه صدرنشيني بدون حامي مالي سخت است

تهران – ايرنا- مربي تيم فوتبال زنان آينده سازان اصفهان گفت: بازيكنان اين تيم با انگيزه بالايي در اين فصل وارد زمين مي شوند اما ادامه صدرنشيني براي تيمي كه حامي مالي ندارد خيلي سخت است .

ناهيد عابديان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا افزود:با توجه به انصراف باشگاه آينده سازان از تيمداري در فوتبال زنان ، در حال حاضر هزينه هاي تيم از سوي اشخاص يا خيرين تامين مي شود و برهمين اساس بازيكنان تاكنون هيچ مبلغي از قرار داد خود را دريافت نكرده اند . حفظ انگيزه و اميد در بازيكنان در اين شرايط كاري سخت خواهد بود.

وي ادامه داد:‌ در حال حاضر تيم تمرينات خوبي دارد و از نظر فني و جسماني بازيكنان در شرايط خوبي قرار دارند اما بازيكنان براي حفظ انگيزه و داشتن اميد بايد مورد حمايت قرار گيرند.

وي در مورد ديدار تيم هاي آينده سازان و پاس همدان در هفته پنجم رقابت ها ليگ برتر كه به ميزباني اصفهان برگزار شد، گفت:‌ اگر چه ما صدرنشين رقابت ها هستيم اما با توجه به اين كه پاس همدان تيم خوب و منسجمي است و از مربي خوبي نيز بهره مي برد از اين رو براي رويارويي با اين تيم كمي استرس داشتيم .

مربي تيم آينده سازان اصفهان با اظهار رضايت از عملكرد بازيكنانش دراين ديدار خاطرنشان كرد: فوتباليست ها آمادگي بازي در شرايط باراني را نداشتند و با آنكه ميزبان بوديم اما شرايط به نفع ما نبود . با وجود چنين شرايطي بازيكنان آينده سازان در تمام مدت ديدار در زمين حريف بودند واجازه ندادند خطري دروازه تيم شان را تهديد كند.

عابديان ادامه داد:‌ فوتباليست هاي ما تمام برنامه هايي را كه در تمرينات انجام داده بودند مو به مو در زمين اجرا كردند و همين موضوع مانع حركت راحت حريف در زمين شد.

تيم فوتبال زنان آينده سازان اصفهان روز جمعه در جريان هفته پنجم رقابت هاي ليگ به مصاف تيم پاس همدان رفت و اين تيم را با نتيجه چهار بر صفر شكست داد.

نماينده اصفهان در هفته ششم رقابت ها ليگ به مصاف تيم ملوان بندر انزلي خواهد رفت.

مربي تيم آينده سازان گفت:‌ ديدار هفته آينده اهميت زيادي براي تيم دارد زيرا فاصله با تيم شهرداري سيرجان در حال حاضر فقط يك امتياز است و از سوي ديگر ملوان بندر انزلي براي ادامه حضورش درجمع سه تيم برتر جدول نياز به اين سه امتياز دارد.

عابديان افزود:‌بازيكنان ملوان هميشه با غيرت و تعصب بازي مي كنند و تنها راه پيروزي در اين ديدار ارايه يك بازي كاملا تاكتيكي و تكنيكي است تا ما برنده اين ميدان و همچنان صدر نشين باشيم .

در حال حاضر تيم آينده سازان اصفهان با 13 امتياز از مجموع چهار پيروزي و يك تساوي در صدر جدول قرار دارد و تيم شهرداري سيرجان و ملوان بندر انزلي هر يك با 12 و 9 امتياز به ترتيب رده دوم و سوم جدول را در اختيار دارند.

عابديان گفت:‌مشكلات فوتبال زنان همه ريشه درمسايل مالي تيم ها دارد و اگر تيم هاي شركت كننده در ليگ بتوانند قراردادهايي در شان بازيكنان با آنان امضا كنند رقابت ها به مراتب بهتر از اين نيز خواهد شد.

نتايج كامل ديدارهاي هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال زنان كشور به شرح زير است :‌

-آينده سازان اصفهان 4 – پاس همدان صفر

-دادگر جيرفت صفر – شهرداري سيرجان 15

- شهرداري اروميه 5 - كيان صدراي فارس صفر

- پالايش گاز ايلام 3 – دلوار كشتي جنوب بوشهر 1

- شهرداري بم 4 – ملوان بندر انزلي صفر

ورزشي (4)**1828**1581

سرخط اخبار ورزش