۹ آبان ۱۳۹۳، ۲۰:۵۲
کد خبر: 81370836
T T
۰ نفر
خطيبي و كمالوند به شايعات پايان دادند

تبريز - ايرنا- ديدار دربي تيم هاي تراكتورسازي و گسترش فولاد تبريز حاشيه هاي مختلف و زيبايي داشت كه مهمترين آن مربوط به روبوسي و دست در دست هم دادن رسول خطيبي و فراز كمالوند بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در ابتداي اين بازي كه از ساعت 16 و 50 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز و در حضور حدود 30 هزار نفر تماشاگر مشتاق برگزار شد، سرمربيان دو تيم با روبوسي يكديگر و در حالي كه دست در دست هم داده بودند به طرف تماشاگران رفتند كه به شدت مورد تشوق قرار گرفتند.

با اين حركت خطيبي و كمالوند به بسياري از شايعات مربوط به رابطه اين دو مربي و كدورت بين آنها پايان داده شد.

ساير حاشيه هاي اين بازي مهيج بدين شرح است:

* هنگامي كه دو تيم وارد زمين مي شدند، ' حسن آذرنيا ' سرپرست پيشين تراكتورسازي از سوي هواداران اين تيم تشويق شد و وي نيز با مهدي كياني و حامد لك لحظاتي ديدار و گفت وگو كرد.

* در جريان مراسم ابتداي بازي رسول خطيبي شال گردن تراكتورسازي را به گردن فراز كمالوند انداخت و به سمت هواداران رفتند كه هر دو مربي به شدت مورد تشويق قرار گرفتند.

* تقريبا تمام بازيكنان گسترش فولاد كه از شاگردان رسول خطيبي در سال هاي گذشته به شمار مي روند به سمت نيمكت تراكتور رفته و از سرمربي سابق خود رخصت گرفتند.

* گل اول تراكتورسازي در دقيقه 7 به زيبايي هر چه تمامتر و در جريان حركات تركيبي پشت محوطه جريمه گسترش فولاد به ثمر رسيد كه حاصل كار تيمي و مدرسه اي ثاقبي، كياني، ادينهود و احمدزاده بود.

* اين گل به حدي زيبا به ثمر رسيد كه رسول خطيبي نيز در نيمكت ذخيره ها به شدت به خوشحالي پرداخت.

* گل دوم تراكتور در دقيقه 14 روي يك ضربه كرنر و هوشياري ادينهو به ثمر رسيد كه دراين صحنه خط دفاعي گسترش فولاد اشتباه فاحشي داشت.

* تك گل گسترش فولاد در اين بازي روي يك ضدحمله و حركت زيباي جابر انصاري كه خود را در حالت تك به تك قرار داده بود به ثمر رسيد.

* تيم تراكتورسازي در آغاز نيمه دوم به دليل عدم هماهنگي در تعويض بازيكن، سه دقيقه 10 نفره بازي كرد، چراكه هنوز كارت بازي سامان نريمان جهان به ميز داوري داده نشده بود تا به جاي محسن دلير وارد زمين شود كه در اين هنگام سرمربي تراكتورسازي به عوامل تيم خود اعترض كرد.

* گسترش فولاد تبريز كه در نيمه اول بازي سردگمي داشت با آغاز نيمه دوم به نسبت بازي زيباتر از خود به نمايش گذاشت كه در دقايقي مورد تشويق تماشاگران قرار گرفت.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه زنندگان گل هر دو تيم را تشويق مي كردند.

* در اين بازي موقعيت هاي خطرناكي در دقايق 10، 12، 39، 53، 68 و 86 نصيب بازيكنان تراكتور سازي از جمله ادينهو، احمدزاده، گرداني و نريمان جهان شد كه به هدر رفت، همچنين گسترش فولاد نيز در دقايق 26 و 51 دو موقعيت بسيار خوب گلزني پيدا كرد كه توسط جابر انصاري و مهرداد بايرامي از دست رفت.

* در دقيقه 88 ادينهو نهمين گل فصل خود را از روي ضربه پنالتي به ثمر رساند و پس از گل زيرپيراهن خود را كه روي آن به زبان انگليسي نوشته شده بود ' عشق من تراكتور ' به هواداران نشان داد.

* در اين بازي تراكتورسازي صاحب هفت ضربه كرنر و گسترش فولاد صاحب سه ضربه كرنر شد.

* مهدي كياني و ديتمار بيكاي از تراكتورسازي و عليرضا نقي زاده از گسترش فولاد كارت زرد دريافت كردند.

* نيمه نخست اين بازي يك دقيقه و نيمه دوم سه دقيقه وقت تلف شده داشت.

7236/587

سرخط اخبار استان‌ها