۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۱۲
کد خبر: 81369808
T T
۰ نفر
كمالوند: فردا برايم تقابل عشق و تعهد است

تبريز - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: ديدار فردا /جمعه/ با تراكتورسازي برايم تقابل عشق و تعهد است و اين برايم يكي از سختي هاي مهم اين بازي به شمار مي رود.

فراز كمالوند روز پنج شنبه در كنفرانس خبري قبل از بازي با تراكتورسازي، با بيان اينكه من هر چه در فوتبال كشور دارم از تراكتور، فوتبال تبريز و هواداران آن بوده است، اظهاركرد: اگر قوانين اجازه مي داد حتي تمايلي نداشتم فردا روي نيمكت بنشينم، اما چاره اي نيست.

وي گفت: در هر حال از اينكه سه امتياز اين بازي در هر شرايطي متعلق به فوتبال تبريز است، خوشحالم و اميدوارم هر تيمي كه لايق است به سه امتياز دست يابد.

كمالوند ادامه داد: در بازي فردا گسترش فولاد تلاش مي كند با ارايه يك بازي زيبا و به دور از هر گونه حواشي ارايه كننده بازي جوانمردانه باشد و به تمام بازيكنان اين موضوع را گوشزد كرده ام.

وي با بيان اينكه گسترش فولاد اشكالات فني متعددي دارد، گفت: بازي هاي سه هفته پاياني ليگ برتر براي ما حكم آناليز و شناسايي نقاط قوت و ضعف را دارد و در اين ميان تلاش مي كنيم با بررسي تمام جوانب امر در نيم فصل دوم تيمي محكم، قوي و منظمي را روانه ميادين كنيم.

كمالوند در رابطه با موضوع تغيير در سطح سرپرستي گسترش فولاد، گفت: من به عنوان سرمربي تيم به هيچ عنوان دخالتي در اين تغييرات نداشتم و اصلا موضوع به مسايل فني مربوط نيست تا من نظر بدهم.

وي اضافه كرد: با وجود اينكه تعدادي از رسانه ها در اين رابطه مطالبي را عليه بنده منتشر كرده اند، اما باشگاه ظرف روزهاي آينده در اين زمينه موضع گيري كرده و پاسخ خواهد داد.

كمالوند لزوم ايجاد تغييرات در پست هاي مختلف در گسترش فولاد را مورد تاكيد قرار داد و افزود: در نيم فصل دوم حداقل پنج بازيكن جديد به تيم اضافه مي كنيم.

ديدار تيم هاي گسترش فولاد و تراكتورسازي تبريز از هفته سيزدهم ليگ برتر فردا /جمعه/ ساعت 16 و 50 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام (ره) برگزار مي شود.

تراكتورسازان با 24 امتياز در صدر و گسترش فولاد با يازده امتياز در رده چهاردهم جدول رده بندي ليگ برتر جاي دارند.

7236/587

سرخط اخبار استان‌ها