۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۱۹
کد خبر: 81364466
T T
۰ نفر

مرزبان: 75 درصد تعويض هاي مربيان نتيجه بخش نيست

۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۱۹
کد خبر: 81364466
مرزبان: 75 درصد تعويض هاي مربيان نتيجه بخش نيست

تبريز - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد گفت: دريك تحقيق علمي در اروپا مشخص شده 75 درصد تعويض هاي مربيان در فوتبال نتيجه بخش نيست.

عليرضا مرزبان عصر روز يك شنبه در كنفرانس خبري بعد از بازي با گسترش فولاد تبريز، افزود: بايد توجه داشت مربيان به هيچ عنوان معجزه گر نيستند و بايد به آنها فرصت داد.

وي با بيان اينكه تغييرات محسوسي در تيم گسترش فولاد تبريز بعد از تعويض سرمربي نديده است، اظهار كرد: اين تيم نسبت به گذشته تفاوت چنداني نداشت، اما به لحاظ انجام كارهاي تيمي در وضعيت مناسبي قرار دارد.

مرزبان ابراز اميدواري كمالوند در گسترش فولاد تبريز موفق عمل كرده و اين تيم را از بحران نجات دهد و كار بسيار سختي است.

وي با اشاره به اينكه هر دو تيم در اين ديدار بازي هماهنگ و خوبي را به نمايش گذاشتند، گفت: هر دو تيم توانايي پيروز شدن را داشتند اما ما بهتر از موقعيت هاي به دست آمده استفاده كرده و موفق به صعود به مرحله بعدي جام حذفي شديم.

مرزبان ادامه داد: بعد از اينكه دروازه بان ما پنالتي حريف را مهار كرد، كنترل بازي را در دست گرفتيم و به رغم كشيده شدن بازي به وقت هاي اضافه توانستيم با استفاده از تجربه و تيزهوشي عنايتي پيروز از ميدان خارج شويم.

وي آرزوي بزرگ خود را قهرماني تيم تراكتورسازي در ليگ برتر عنوان كرد و گفت: دوست دارم در مرحله بعدي بتوانيم در مشهد اين تيم را شكست دهيم.

ديدار تيم هاي گسترش فولاد تبريز و پديده مشهد پس از 120 دقيقه تلاش دو تيم با نتيجه 2 بر1 به نفع تيم مشهدي پايان يافت.

اين دو تيم در وقت قانوني به تساوي يك ب يك رسيده بودند.

پديده مشهد در مرحله يك چهارم پاياني بايد با تراكتورسازي تبريز بازي كند.

7236/587

سرخط اخبار استان‌ها