۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۲۳:۳۷
کد خبر: 81352466
T T
۰ نفر
فرشاد پيوس:در بازي با پديده شانس با ما يار نبود

مشهد-ايرنا- سرمربي تيم خونه به خونه بابل گفت: در مسابقه با تيم پديده مشهد شانس با ما يار نبود و نتوانستيم از موقعيت هاي پيش آمده براي كسب برتري بهره بگيريم.

'فرشاد پيوس' عصر جمعه بعد از شكست تيمش مقال پديده مشهد در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازيكنان تيم خونه به خونه از ابتداي نيمه اول سعي كردند با ارايه يك بازي خوب و تحت فشار قرار دادن دروازه تيم حريف از موقعيت هاي پيش آمده براي برتري استفاده كنند ولي اگر بدشانس نبوديم به طور مسلم نتيجه ديگري رقم مي‌خورد.

وي ادامه داد: به كيفيت بازي بازيكنان خود اطمينان داشتيم و لذا بازي خوب آنان من را غافلگير نكرد.

پيوس اظهار كرد: در مقابل تيم پديده در اين بازي شانس بسياري آورد و هر دو گل اين تيم به دليل اشتباهات محض داوري به ثمر نشست و من و ساير بازيكنان و كادر فني تيم خونه به خونه اعتراض خود را نسبت به اين مساله اعلام كرديم.

تيم فوتبال پديده مشهد عصر جمعه در مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال باشگاههاي كشور در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) اين شهر به مصاف تيم فوتبال 'خونه به خونه' بابل رفت و با نتيجه دو بر يك ميهمان خود را با شكست بدرقه كرد.

تيم فوتبال پديده مشهد با اين پيروزي در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي فوتبال باشگاههاي كشور به مصاف تيم گسترش فولاد تبريز مي رود./2

7490/522 **1917

سرخط اخبار ورزش