۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۵۶
کد خبر: 81352422
T T
۰ نفر
سرمربي ملوان:جذب بازيكنان سرباز،موثرترين راه براي جلوگيري از سقوط تيم فوتبال ملوان است

ساري – ايرنا – سرمربي تيم فوتبال ملوان بندر انزلي گفت : جذب بازيكنان سرباز، يكي از موثرترين راه ها براي جلوگيري از سقوط تيم فوتبال ملوان به ليگ پايين تر است.

' استيون ميسيلوويچ' در پايان ديدار تيم هاي ملوان بندر انزلي و صنعت ساري در چارچوب جام حذفي كشور در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد : ملوان مشكلات فراواني در پست هاي گوناگون دارد كه اميدواريم جذب بازيكنان سرباز بتواند اين مشكلات را تا حد زيادي برطرف كند .

وي بيان كرد : علاوه بر آن ، كادر فني تيم در انتظار فرا رسيدن تعطيلات ماه آينده است تا با بهره گيري صحيح از اين مدت و افزايش توان بدني و فني تيم ، بتوانيم تيم ملوان را از انتهاي جدول رده بندي ليگ برتر دور كنيم .

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندر انزلي به شكست تيمش مقابل صنعت ساري و حذف شدن از گردونه رقابتهاي جام حذفي اشاره كرد و گفت : متاسفانه نتوانستيم از موقعيت هاي به دست آمده به خوبي استفاده كنيم و در ميان ناباوري نتيجه را واگذار كرديم.

ميسيلوويچ ادامه داد : علاوه بر آن ، اخراج بازيكن ملوان در نيمه دوم موجب شد ، بازيكنان حدود 60 دقيقه را 10 نفره بازي كنند كه تحمل اين فشار براي بازيكنان بسيار سخت و مانعي جدي براي هجوم بيشتر به سمت دروازه تيم ميزبان شد.

وي گفت : نمي خواهم در مورد قضاوت داور اظهار نظر كنم اما معتقدم در يكي از صحنه ها، توپ بازيكنان ما از خط دروازه حريف گذشت و داور به اشتباه گل صحيح ما را مردود اعلام كرد.

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندر انزلي بيان كرد : پنالتي، رقابتي توام با شانس و اقبال است كه بازيكنان تيم صنعت به خوبي از اين بخت استفاده كرده و شكست را بر ما تحميل كردند.

تيم فوتبال صنعت ساري با برتري بر تيم ملوان، در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي كشور، حريف تيم فوتبال پيكان شد .ك/3

7331/608 **1917
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش