۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۳
کد خبر: 81309461
T T
۰ نفر
رشته هاي واحد علوم و تحقيقات در دانشگاه آزاد اصفهان تجميع شد

اصفهان- ايرنا- همه رشته هاي واحد علوم و تحقيقات استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان (خوراسگان) تجميع شد.

به گزارش ايرنا، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان روز جمعه گفت: بر اساس مصوبه سي و پنجمين جلسه كميته تخصصي گسترش استان اصفهان، همه رشته هاي واحد علوم و تحقيقات اصفهان در واحد اصفهان (خوراسگان) تجميع شد.

« احمدعلي فروغي ابري » افزود: اين تصميم در پي درخواست و پيگيري بسياري از دانشجويان علوم و تحقيقات و ابراز نارضايتي از تجميع در واحد نجف آباد با دستور و موافقت رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي اتخاذ شد.

روابط عمومي دانشگاه آزاد اصفهان به نقل از فروغي اضافه كرد: با توجه به تمهيدات انديشيده شده، همه خدمات آموزشي، پژوهشي و دانشجويي دانشجويان رشته هاي علوم و تحقيقات مطابق با برنامه ها، سرفصل ها و زمانبندي ها و برابر با استاندارهاي آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي در واحد اصفهان ارائه خواهد شد.

به گزارش ايرنا، واحد پرديس علوم و تحقيقات اصفهان تابستان امسال بر اساس بخشنامه جديد رئيس دانشگاه آزاد اسلامي كشور با دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان) تجميع شد.

ابتدا مقرر بود كه تعدادي از رشته هاي اين واحد در دانشگاه آزاد اصفهان و تعدادي در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد ارائه شود كه با اعتراض تعدادي از دانشجويان مواجه شد.

واحد پرديس علوم و تحقيقات اصفهان داراي حدود سه هزار دانشجو در مقاطع تحصيلات تكميلي بود.

د/7148/ 7132

سرخط اخبار استان‌ها