۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵
کد خبر: 81244619
T T
۰ نفر

ثبت نام آزمون آیلتس آكادمیك و جنرال آغاز شد

۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵
کد خبر: 81244619
ثبت نام آزمون آیلتس آكادمیك و جنرال آغاز شد

تهران- ایرنا- معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رییس مركز آزمون، گفت: ثبت نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس در دو ماژول آكادمیك و جنرال از امروز (دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش ایرنا از مركز آزمون مجتبی علوی فاضل به متقاضیان توصیه كرد: پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل كاربری خود می توانند بر روی سایت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام كنند.

معاون ریاست دانشگاه درخصوص زمان برگزاری آزمون گفت: این آزمون در روز شنبه 15 شهریورماه امسال در تهران به آدرس: خیابان حافظ- انتهای پل دوم – روبروی تالار بورس- پلاك 303 برگزار خواهد شد و نتایج آن در روز شنبه مورخ 29/6/93 از طریق سایت Results.ielts.org اعلام خواهد شد.

رییس مركز آزمون درخصوص درخواست داوطلبان برای انصراف و انتقال زمان آزمون ها و تغییر ماژول از آكادمیك به جنرال یا بالعكس گفت: پس از ثبت نام قطعی تنها پیش از 5 هفته مانده به تاریخ امتحان كتبی این تغییرات امكان پذیر است و این تسهیلاتی است كه برای رفاه حال داوطلبان ایجاد شده است.

عـلـوی فـاضـل در پایـان گـفـت: داوطـلـبـان مـی توانـنـد سـؤالات خـود را از طـریـق آدرس الكـتـرونـیـكـی porsesh@pubr-azmoon.com ارسال كنند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخگو باشند.

فراهنگ **9118**1569
۰ نفر