۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲
کد خبر: 81178297
T T
۰ نفر

21 گوسفند در استخر قير جان دادند

۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲
کد خبر: 81178297
21 گوسفند در استخر قير جان دادند

شيراز - ايرنا- بي تدبيري يك شركت راهسازي در جمع آوري كارگاه آسفالت سازي اش در حوزه شهرستان مهر (MOHR)استان فارس، موجب سقوط و گرفتار شدن 40راس گوسفند در حوض قير بجا مانده از اين كارگاه كه 21 راس جان دادند.

به گزارش ايرنا، اين تعداد گوسفند متعلق به دو نفر از دامداران روستاي حاجي آباد از توابع بخش مركزي شهرستان مهر بودند كه در مسير برگشت از چرا به درون حوض قير ياد شده سقوط مي كنند .

براساس اين گزارش با تلاش روستاييان و به كمك بيل مكانيكي در طول هفت ساعت به زحمت تعداد 19راس از گوسفندان از درون حوض قير بيرون كشيده مي شوند و مابقي غرق و تلف مي شوند.

محمدرضا زماني بخشدار مركزي مهر با تاييد اين خبر به خبرنگار ايرنا گفت : با توجه به وجود عشاير در اين منطقه لازم است كه پيمانكاران و شركتهاي راهسازي نسبت به جمع اوري كارگاههاي راهسازي خود كمال دقت را بنمايند تا شاهد چنين حوادث ناگواري براي دامداران منطقه نباشيم .

براساس اين گزارش ،كارگاه متعلق به شركت راهسازي راه ساحل بوده كه پروژه راهسازي پارسيان-پارس جنوبي را انجام داده بود و پس از اتمام پروژه راهسازي كارگاه آسفالت سازي خود را جمع آوري كرده ولي هنوز قير باقيمانده از دوران فعاليتش تخليه كامل نشده بوده است .

لازم به ياد آوري است دامداران روستاي حاجي آباد هرساله در فصل تابستان با اين مشكل روبرو هستند.

شهرستان مهر در 424كيلومتري جنوب شيراز قرار دارد.ك/3

7366/ 667

سرخط اخبار اقتصاد