۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۰۲
کد خبر: 81155526
T T
۰ نفر

مدیرعامل استقلال تا سه روز دیگر معرفی می شود

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۰۲
کد خبر: 81155526
مدیرعامل استقلال تا سه روز دیگر معرفی می شود

تهران بزرگ - ایرنا - مشاور و مدیركل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان اعلام كرد: مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران تا سه روز دیگر معرفی می شود.

محمدرضا گرشاسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل گفت: مسوولان فنی تیم ملی با شناسایی و ارزیابی هم گروه های خود می توانند بازی های قابل قبولی ارائه دهند.

وی با اشاره به نبود اردوی مناسب و لغو بازی های تداركاتی تیم ملی افزود: طبیعی است كمبود اردو و دیدارهای تداركاتی به تیم آسیب می زند ولی با توجه به ظرفیت و توانمندی هایی كه كادر فنی و بازیكنان ما دارند صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله دوم بازیها دور از انتظار نیست.

مدیركل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینكه وزارت ورزش شرایط مالی را برای تیم ملی فراهم كرده است اظهارداشت: سعی شده است برای تیم ملی فوتبال كشورمان در جام جهانی هیچ مشكلی به وجود نیاید.

وی همچنین به رویكرد حمایتی این وزارتخانه از ورزش بانوان اشاره كرد و گفت: در زمان حاضر یك ورزشگاه اختصاصی در هر استان برای بانوان اختصاص می یابد.

گرشاسبی اظهار امیدواری كرد كه در آینده ای نه چندان دور هر شهرستان حداقل یك فضای ورزشی در اختیار بانوان علاقه مند به ورزش قرار دهد.

تهرام /7247/1348 /1596
۰ نفر