۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۴
کد خبر: 81089343
T T
۰ نفر

هیأت مدیره جدید انجمن علمی فرش ایران انتخاب شدند

۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۴
کد خبر: 81089343
هیأت مدیره جدید انجمن علمی فرش ایران انتخاب شدند

تهران - ایرنا - اعضای جدید هیأت مدیره انجمن علمی فرش ایران و بازرسان این تشكل علمی از سوی حاضران در مجمع عمومی برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این انتخابات كه شنبه شب و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشاركت اعضای پیوسته این انجمن برگزار شد، به ترتیب آرای كسب شده آقایان حمید كارگر، امیر حسین چیت سازیان، محمدرضا عابد، داود شادلو و علی مجابی به عنوان اعضای هیأت مدیره جدید انجمن علمی فرش برگزیده شدند.

همچنین به ترتیب آرای كسب شده آقایان داریوش كاظم پور، مهدی كاتب و خانم فروغ اسماعیلی به عنوان اعضای علی البدل و آقایان محمود حاجی نصیری و سالار حسن زاده به عنوان بازرس و خانم نفیسه صداقت نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

این انتخابات به ریاست پرویز اسكندرپور خرمی و با نظارت سید جلال الدین بصام و محمد صمیمی و با منشی گری سید محمد مهدی میرزا امینی به عنوان هیات رییسه مجمع با انتخاب هیات مدیره جدید انجمن به كار خود پایان داد.

گفتنی است در آغاز این نشست سید جلال الدین یصام رییس پیشین انجمن به ارایه گزارشی از روند كار و فعالیتهای این تشكل پرداخت و موسوی لر نیز به عنوان خزانه دار دوره پیشین گزارشی از وضعیت مالی این تشكل ارایه كرد. همچنین در این جلسه برخی تغییرات در اساسنامه و مصوبات هیأت مدیره به تایید مجمع عمومی انجمن رسید.

شایان ذكر است؛ اعضای جدید هیات مدیره انجمن علمی فرش ایران كار خود را پس از ثبت رسمی به مدت 2 سال آغاز خواهند كرد.

اقتصام**1574**1594
۰ نفر