به گزارش ایرنا، محمد سعادتی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شركت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفت: چندین سال است كه شركت سهامی نمایشگاه ها با اهدافی همچون كاهش بار ترافیكی اطراف نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه های همراه با فروش را از دستور كار خود خارج كرده است و برنامه های نمایشگاهی را در قالب تخصصی شدن برگزار می كند.
نخستین نمایشگاه بین المللی پوشاك ایران امروز با حضور برخی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.
این نمایشگاه از امروز 16 تا 19 بهمن ماه جاری هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.
اقتصام**1574**1594
نمایشگاه بین المللی پوشاك ایران تخصصی است/ فروش از دستور كار خارج شده
۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۳۳
کد خبر:
81029655
تهران - ایرنا - نمایشگاه بین المللی پوشاك ایران، فقط یك نمایشگاه تخصصی بوده و مخاطبان آن متخصصان در زمینه پوشاك و صنایع وابسته است و نباید آن را با نمایشگاه های پر مخاطب كه بازدیدكنندگان آنها عموم مردم هستند اشتباه گرفت.
سرخط اخبار اقتصاد
-
افزایش ۲.۵ برابری صادرات نفت در دولت سیزدهم/ امضای ۱۵میلیارد دلار قرارداد در ۲.۵سال
تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در تشریح دستاوردهای مهم…
-
سد قیزقلعهسی موجب تحکیم دوستی ایران و جمهوری آذربایجان است
تهران- ایرنا- منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی…
-
انتقال یکهزار و ۲۱۷ زائر با ۵ پرواز «هما» از فرودگاه اهواز به سرزمین وحی
تهران- ایرنا- یکهزار و ۲۱۷ زائر با انجام پنج پرواز هواپیمایی جمهوری…
-
حمایت دولت از توسعه فناوری اطلاعات؛ از توسعه فیبرنوری تا رفع محدودیت گوگل پلی
تهران- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: حمایتهای دولت…