۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 81014432
T T
۰ نفر

اثر جدید محمود دولت آبادی منتشر شد

۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 81014432
اثر جدید محمود دولت آبادی منتشر شد

تهران- ایرنا- كتاب و فایل صوتی «وزیری امیر حسنك » اثر جدید محمود دولت آبادی منتشر شد.

به گزارش روز سه شنبه انتشارات فیروزی، دولت آبادی این كتاب را بر اساس داستان حسنك وزیر كتاب تاریخ بیهقی نوشته و فایل صوتی آن هم در یك لوح فشرده با صدای نویسنده، ضمیمه كتاب است.

نویسنده كلیدر مقدمه كوتاهی نیز برای این كتاب نوشته و به مقایسه نسخه ویرایش علی‌اكبر فیاض و نسخه‌ی ویرایش محمدجعفر یاحقی و مهدی سیدی از تاریخ بیهقی پرداخته است.

محمود دولت آبادی در سال های اخیر كتاب های زوال كلنل و طریق بسمل شدن را برای دریافت مجوز انتشار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده كه هنوز مجوز چاپ دریافت نكرده اند.

كلیدر، روزگار سپری شده مردم سالخورده، آوسنه بابا سبحان، ققنوس، آبنه ها و ادبار، پای گلدسته های امامزاده، هجرت سلیمان، سفر، لایه های بیابانی، ته شب، آهور بخت من گزل، باشبیرو، نون نوشتن، میم و آن دیگران، تنگنا، دیدار بلوچ، جای خالی سلوچ، سلوك، روز و شب یوسف، آن مادیان سرخ یال، سفر، گاواره بان و عقیل عقیل از جمله آثاری است كه از این نویسنده بزرگ منتشر شده است.

كتاب و فایل صوتی وزیری امیرحسنك اثر محمود دولت آبادی در یك بسته بندی نفیس و با قیمت 29 هزار تومان را انتشارات فیروزی روانه بازار كتاب كرد.

فراهنگ (1) ** 2024**1588

سرخط اخبار فرهنگ